Wtorek 22 Kwiecień 2025

redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie

Strona główna » Sprzedaż i marketing

Sprzedaż i marketing


Marki sprzedają markę a nie hotel

Ostatni artykuł w Travel Click wskazał jak rezerwacje hotelowe przez internet przesuwają się od kanałów pośredników do kanałów bardziej bezpośrednich, szczególnie stron internetowych marek hotelowych.... więcej»

Wiedza jest potęga podczas negocjacji

Wielu ludzi od sprzedaży w hotelarstwie denerwuje się trochę, kiedy musi włączać się w negocjacje z potencjalnym klientem, jako cześć procesu sprzedaży. Dotyczy to każdego, kto chce zawrzeć układ -... więcej»

Elementy pamiętnego planu marketingowego

Po raz kolejny Michael Chaffin opowiada na temat marketingu w sposób odbiegający od tradycyjnych schematów. Przytoczonych w tytule elementów planu marketingowego na pewno nie znajdziecie w żadnym z... więcej»

Rozmowa i słuchanie gości to najlepszy sposób, aby uzyskać od nich więcej

Według konwencjonalnych mądrości najlepszym sposobem na pozyskanie nowych klientów jest wyjście i reklamowanie się klientom, do których jeszcze nie dotarliśmy. Wiesz co? Przyciągnięcie nowych gości... więcej»

Efektywni sprzedawcy pomagają grupom w planowaniu menu

Już niewystarczającym jest pokazywanie organizatorom konferencji i spotkań wydrukowanego menu i oczekiwanie na podjęcie decyzji tylko z tego, co zostało im zaprezentowane. Musimy przeprowadzić więcej... więcej»

100% penetracja udziału w rynku nie jest wystarczająco dobra

Hotele często przechwalają się, że mają 100% penetrację udziału w rynku. Jeśli obiekt jest dobrze umiejscowiony w kategoriach produktu i ceny, 100% udział w rynku to to, co otrzymuje się, kiedy otwiera... więcej»

Sześć „maksów” gwarantujących wzrost sprzedaży

Kreatywność przybiera wiele kształtów i form. Tak jak z wynalazkami, najlepsze kreatywne pomysły biorą się z konieczności. W ostatnich tygodniach, prognostycy dają nam dobre wiadomości, że większość... więcej»

Wskazówki dla niezależnych hoteli odnośnie zwiększenia dochodu. Zacznij myśleć jak łańcuchy

W wielu miastach wybrzeża Florydy i w miastach w Stanach Zjednoczonych, niezależne hotele borykają się z codziennym zadaniem sprzedawania pokoi obok hoteli zrzeszonych w łańcuchach. Większość... więcej»

Poszukiwania potencjalnych klientów – budowanie armii adwokatów

Jednym z największych zmartwień, przed jakimi stoją wszyscy sprzedawcy, jest poszukiwanie nowych klientów. Jako sprzedawca na prowizji, twoje środki do życia są bezpośrednio zależne od możliwości... więcej»

Kroki do rozwijania obecności hotelu w sieci

Internet jest najpotężniejszym zbiorem informacji, jaki został stworzony przez ludzkość, ale czasami odnalezienie pewnej informacji, której potrzebujesz może być zniechęcającym zadaniem. Internet, ze... więcej»

Nowy model segmentacji rynku i modelu cen dla niezależnych hoteli

Obecnie jednym z największych wyzwań stojących przed niezależnymi hotelami ustalenie cen. Efektywne ustalenie cen dla obiektu może prowadzić do zyskowności i pomoże podłożyć fundamenty pod długofalowy... więcej»

Sprzedawcy muszą spędzać więcej czasu na aktywnej sprzedaży

Byłoby interesujące, jeżeli byśmy mogli przeprowadzić badania na temat: jak sprzedawcy spędzają swój czas. Czy nie byłoby dobrze porównać ich z innymi osobami, którzy wykonują podobną profesję.... więcej»

Efektywny „downselling” maksymalizuje dochody w okresach szczytowych

Obecnie wiele najlepiej prowadzonych obiektów hotelowych sporo inwestuje w szkolenia pracowników działów rezerwacji i sprzedaży, które umożliwiają podnoszenie umiejętności w „upsellingu”... więcej»

Konflikt interesów na linii zarządzanie dochodem a strategia sprzedaży

Na ostatniej konferencji dotyczącej zarządzania dochodem oczywisty stał się fakt, że nie tylko istnieje konflikt interesów pomiędzy działem sprzedaży a zarządzania dochodem, ale czasem przybiera on... więcej»

Komu potrzebny dział sprzedaży? Koszty sprzedaży z różnych kanałów w modelu zarządzania dochodem

Zbadajmy koszty sprzedaży z kilku kanałów a zobaczymy jak dział sprzedaży odpowiada wydajności w tworzeniu dochodu. Zmagam się z kwestią marginalizowania sił sprzedaży poprzez modele... więcej»

Ocena doznania gościa czyli odrzuć pióro i pergamin a zacznij on-line!

Hotelarze kochają papierowe dokumenty – ten dotyk, uczucie, waga. Można je przecież zachować – złożyć w gablocie, przechować w magazynie, dołączyć do archiwum. Odsunęliśmy się, jakkolwiek... więcej»

Zapytaj o to, co czyni cię wielkim

„Nakierujemy cię na to, kim jesteśmy – na nasze serce, naszą duszę, nasze cele, naszą wizję i nasze marzenia, abyś mógł do nas dołączyć, a nie tylko dla nas pracować. Masz prawo znać... więcej»

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 (18) »

Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»

Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»

Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»

Sezon na hotel ...więcej»

Hotele „szkolą” gości ...więcej»

Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...

2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke

Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...

2018-05-15, 12:57:50 ~Agata

Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...

2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina

"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...

2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD

Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...

2018-02-19, 19:49:28 ~klara

Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...

2018-01-24, 16:51:44 ~anita

Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...

2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski

Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...

2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz

Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...

2018-01-09, 19:03:15 ~Michał

Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU  | KONTAKT

Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie.  Więcej informacji