Środa 23 Kwiecień 2025
redakcja@hotelinfo24.pl | Reklama w serwisie
OBIEKTY
Zarządzanie | Sprzedaż i marketing | Obsługa gościa | Pion hotelowy | Gastronomia | Projekt i wyposażenie | Ciekawostki | Baza wiedzy i testy | SPA & Wellness
Strona główna » Sprzedaż i marketing
Najlepsze praktyki w marketingu internetowym ośrodków wypoczynkowych
Po raz pierwszy na większą skalę zostało wydane całościowe badanie „Najlepsze praktyki w marketingu internetowym i dystrybucji dla ośrodków wypoczynkowych” zainicjowane przez Hospitality Sales... więcej»
Charakterystyka wielkich negocjatorów sprzedaży
Od każdego pracownika sprzedaży wymaga się umiejętności negocjacyjnych. Po przeprowadzeniu setek warsztatów szkoleniowych i współpracy z tysiącami ludzi, w trakcie ostatniej dekady, zorientowałem się,... więcej»
Jedenaście kluczowych cech efektywnego sprzedawcy – plan, podejście i nastawienie mentalne
Pracując w charakterze sprzedawcy, twoje cele powinny stać się tak spersonalizowane i profesjonalnie efektywne, jak tylko jest to możliwe. Efektywni sprzedawcy powinni charakteryzować się rzeczywistym... więcej»
Co robić, kiedy twój naprawdę ładny hotel, nie jest pełny?
Jako właściciel hotelu, aż nadto orientujesz się w temacie. Zatrudniłeś nową firmę zarządzającą, zastępując poprzedniczkę, która nie radziła sobie z postawionymi przed nią zadaniami. Nowa spółka... więcej»
Dodawanie indywidualnego stylu do hotelowej etykiety
Susan Carlin wyciągnęła się na łożu typu king-size w Regency Hotel, w południe zwykłego roboczego dnia.„Jeżeli nie masz nic przeciwko, wskakuj do łóżka” mówi do przedstawiciela biura... więcej»
Szkolenie ze sprzedaży: Nie zostawiajcie potencjalnych gości w ciemnościach
Nie bójmy się tego powiedzieć: Decyzja o zapłaceniu obecnych cen tylko, aby przez osiem godzin przespać się w ciemnym pokoju nie jest decyzją racjonalną, ani logiczną. Każdy hotelarz doskonale wie, że... więcej»
Unikalne wyzwania w marketingu małego hotelu
Klasyczna wiedza marketingowa sugeruje, że małe hotele nie mogą efektywnie rywalizować z ich wielkimi odpowiednikami. Jednakże od czasu do czasu obserwujemy, jak małe hotele zadają kłam tej konwencjonalnej... więcej»
Czy nie macie lepszej oferty cenowej? W jaki sposób szkolić agentów rezerwacji w obsłudze osób poszukujących okazji
Bardzo interesujące dla weterana przemysłu było w ostatnich latach obserwowanie pojawiania się stron internetowych stających się głównym kanałem dystrybucyjnym. Przez całe lata śledziliśmy znaczący... więcej»
Jeśli będziesz ich nudził, to cię nie będą odwiedzać
Twoja internetowa reputacja wprawia mnie w zakłopotanie. No dobra, może to nie jest tak do końca prawda, ale chciałam po prostu przyciągnąć twoją uwagę. Czy to dziwne, że w dzisiejszym świecie tak wielu... więcej»
Public Relations - Sztuka pisemnych komunikatów
Public relations pomaga przedsiębiorstwom budować i zarządzać relacjami z ich klientelą – niezależnie od tego, czy są to potencjalni goście, media, dostawcy czy eksperci branżowi. Te relacje są... więcej»
Siedem porad na zdobycie złotego medalu w mistrzowskiej sprzedaży grupowego biznesu!
Któż nie lubi rywalizacji, spełnienia i historii takich, jak podczas Igrzysk Olimpijskich? Za kulisami chwały zdobywanej przez każdego zawodnika, stoi strategiczny plan osiągnięcia sukcesu. Istnieje wiele... więcej»
Siedem głównych grzechów marketingu
Kiedy rozpoczęłam swoją pierwszą pracę w marketingu, poproszono mnie o przygotowanie ulotki reklamowej i dostarczenie jej do wszystkich domów i przedsiębiorstw biznesowych w okolicy. Moja firma... więcej»
Jaką rolę odgrywają marki w dzisiejszym świecie?
Czy żyjemy w świecie napędzanym przez marki? Na rynku i w przemyśle, w których produkty są w niewielkim stopniu rozróżnialne – a nawet mało interesujące – proces pomyślnego budowania... więcej»
Pobyt w hotelu nie jest już tylko pokojem ale markowym doznaniem
Dzięki rozwojowi hoteli boutique – i modnym przewodnikom hotelowym – obecne wakacje, oznaczają takie same możliwości sprawdzenia hotelu, jak i miejsca pobytu turystycznego. Jednakże, tak jak... więcej»
Jak naprawić błędy popełnianie przez hotele odnośnie mediów społecznościowych
I. Jakość, a nie ilośćKiedy pytam hotelarzy, o ich cele dla konkretnej kampanii w mediach społecznościowych, to niezmiennie otrzymuję odpowiedź "chcę być w czołówce hotelowej listy publikowanej w... więcej»
Cztery emailowe błędy, których menedżerowie hotelowej sprzedaży powinni unikać
Poczta elektroniczna jest niewątpliwie narzędziem numer jeden, wykorzystywanym do poszukiwania potencjalnych klientów, ale niestety jeszcze wielu hotelowych menedżerów sprzedaży nie wie, jak wykorzystać... więcej»
Przeszkol swoich sprzedawców w prowadzeniu skutecznej korespondencji handlowej za pomocą e-mail
Większość hotelarzy już dawno doceniło korzyści, jakie przynosi przeprowadzanie podstawowych szkoleń dotyczących sprzedaży wśród swoich specjalistów od sprzedaży. W dzisiejszych czasach rzadko bywa... więcej»
Przed otwarciem – rozwiązania, o których warto pamiętać otwierając swoje drzwi
Najważniejszą sprawą przy otwarciu nowego hotelu (przynajmniej dla większości z nas) jest posiadanie klientów. Nic nas to nie obchodzi, że czekamy rok albo dwa przynajmniej na jakieś potwierdzenie, że... więcej»
Nadaj najwyższy priorytet technikom zmiany kanałów dystrybucyjnych przy rezerwacjach i szkoleniach recepcji
W coraz większym stopniu, znający się na rzeczy menedżerowie od dochodu dowiadują się, jak najkorzystniej spożytkowywać internetowe kanały dystrybucyjne pośredników w celu uzyskiwania wyższych... więcej»
Najłatwiejsza sprzedaż
Chcesz natychmiast zwiększyć swoją sprzedaż?Prawie każdy pragnie szybkiego, prostego rozwiązania umożliwiającego zwiększenie poziomu sprzedaży. Na szczęście, niemalże we wszystkich przypadkach, nie... więcej»
Jak zdobyć większą liczbę opinii w Internecie?
Opinie internetowe stają się dla klientów jednym z najważniejszych źródeł, do których się odwołują, gdy mają podjąć decyzję o tym, czy robić interes z konkretną firmą. Wielu z nich zwraca się o... więcej»
Zadowoleni nastolatkowie wpływają na zadowolenie mam i ojców
Niektóre hotele muszą odwoływać się do wszystkich grup wiekowych dzieci, jeśli chcą, aby zabezpieczyć swoje interesy. Oto kilka pomysłów, aby przekonać do siebie tych niesfornych nastolatkówNa... więcej»
Pięć czołowych noworocznych postanowień w marketingu hotelu ...więcej»
Najnowsze trendy w hotelarstwie ...więcej»
Zakopane apartamenty na sprzedaż ...więcej»
Sezon na hotel ...więcej»
Hotele „szkolą” gości ...więcej»
Piękny Pałac, odremontowany i zaadoptowany na...
2018-06-08, 23:45:01 ~Zbigniew Hanke
Też jak jadę na rower to biorę dużą butelkę...
2018-05-15, 12:57:50 ~Agata
Fajnie, że Koneser będzie miał taką bogatą ofertę...
2018-03-24, 18:12:35 ~Karolina
"Prawdopodobnie" ... z tego co widziałem to Golden Tulip...
2018-03-06, 10:02:29 ~Paul VD
Warszawa a szczególnie Praga potrzebowała inwestycji...
2018-02-19, 19:49:28 ~klara
Świetna inicjatywa, podpisuję się obiema rękami. Dzieci...
2018-01-24, 16:51:44 ~anita
Jakie blisko 700 000 skoro nawet nie było pół miliona...
2018-01-16, 13:49:40 ~Brzeski
Koneser dla mieszkańców Pragi i nie tylko to wielka...
2018-01-14, 15:14:12 ~smakosz
Więcej o Dolinie Psarki można znaleźć na...
2018-01-09, 19:03:15 ~Michał
Copyright ©2008-2018 Hotelinfo24.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone
O PORTALU | REGULAMIN SERWISU | REKLAMA W PORTALU | KONTAKT
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgode na używanie cookie. Więcej informacji