Scandic Hotels nawiązał współpracę z Tripadvisor w sprawie wprowadzenia komentarzy i opinii turystów na wszystkich 161 stronach internetowych hoteli sieci Scandic
"Jesteśmy oczywiście zadowoleni, że możemy sprostać zapotrzebowaniu gości na możliwość zapoznawania się z niezależnymi opiniami w naszym serwisie. Goście coraz częściej opierają swoje decyzje na opiniach innych gości, dlatego postanowiliśmy połączyć w tym zakresie siły z TripAdvisor", wyjaśniła Sara Jarnemar, manager ds. mediów społecznościowych w Scandic Hotels.
"Sądzimy, że pozwoli to nam na zwiększenie sprzedaży, a przede wszystkim, z upływem czasu, zadowolenia klienta," dodaje Sara. ##
Nasze serwisy mają na celu zapewnienie większego zaangażowania i przejrzystości w ramach stałego dążenia do poprawy doświadczenia gości i produktów z portfolio Scandica. Usługa jest obecnie dostępna w siedmiu językach.
Źródło: Scandic Hotels
|