W Hotels w czołówce cyfrowych rankingów IQ grupy L2

2013-02-10, 06:47:18

W Hotels zajęły pierwsze miejsce w trzeciej edycji Indeksu Cyfrowego IQ: Hoteli typowanych przez grupę ekspercką L2 Think Tank z Nowego Jorku. Raport porównuje cyfrowe kompetencje 57 marek hotelowych w skali ponad 675 danych punktowych, w czterech dziedzinach: strony internetowej, cyfrowego marketingu, mediów społecznościowych i urządzeń mobilnych.

Grupa L2 wytypowała 10 czołowych marek hotelowych, według następującej kolejności:

1. W Hotels
2. InterContinental
2. Westin
4. Four Seasons
4. The Luxury Collection
6. Sheraton
7. St. Regis
8. Hilton
9. Fairmont
10. The Ritz-Carlton


Inne główne tematy raportu obejmują między innymi następujące ustalenia: ##

- Przedsiębiorstwa skupiające większe ilości hotelowych marek nadal wyprzedzają niezależnych hotelarzy na platformach cyfrowych.

- Marki hotelowe z siedzibą w Ameryce Północnej oferują znacznie wyższy poziom IQ niż ich cyfrowe odpowiedniki w innych częściach świata. Największe różnice regionalne zdarzały się w regionie Azji i Pacyfiku oraz na Bliskim Wschodzie i w Afryce, gdzie cyfrowe IQ osiągało odpowiednio 20 i 18 punktów

- Zaangażowanie na Facebooku jest na wysokim poziomie, we wszystkich 57 markach obecnych na platformie, a 93% marek utrzymuje zarówno globalne, jak i obiektowe profile w tym medium. Aplikacje mobilne Pinterest i Instagram zyskały znacząco, a stopień uczestnictwa hotelowych marek wynosi odpowiednio 96% i 82%. W Google+ zarejestrowanych jest  dwie trzecie obecnych na platformie marek.
- 81% procent hotelowych marek w tegorocznym indeksie, posiada strony zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych – co stanowi wzrost o 15 %, rok do roku



www.hotelinfo24.pl