Metropolitan w Toronto przekształci się w hotel marki DoubleTree by Hilton

2013-02-10, 06:52:00

Hilton Worldwide i Bayview Hospitality Group (BHG) poinformowały, że charakterystyczny w architekturze miasta - Metropolitan Hotel Toronto, nabyty ostatnio wraz z dwiema restauracjami przez BHG, będzie pierwszym w centrum Toronto hotelem marki DoubleTree by Hilton. BHG nadal będzie prowadzić hotel w trakcie jego konwersji na markę Doubletree by Hilton, co nastąpi w tym roku.

"Wkraczając do centrum tak atrakcyjnego turystycznie miasta, jak Toronto, ze znaną marką hotelową i sprawdzonym operatorem, takim jak BHG, jest doskonałym sposobem rozpoczęcia nowego roku dla DoubleTree by Hilton", powiedział John Greenleaf globalny szef marki DoubleTree by Hilton. "Niedawno podpisaliśmy również umowy franczyzowe na konwersję hoteli w Kamloops, w Kolumbii Brytyjskiej, Edmonton, w Alberta oraz w centrum Regina, w Saskatchewan. Wszystkie trzy wystartują pod flagą marki DoubleTree jeszcze w tym roku, co pozwoli na podwojenie naszego portfolio w Kanadzie."

Położony pośród tętniącego życiem centrum handlowego przy placu Dundas Square, Galerii Sztuki Ontario, Nathan Phillips Square i Osgoode Hall, hotel otoczony jest przez wiodące kanadyjskie szpitale, trzy czołowe uniwersytety i władze prowincji. BHG planuje zmianę pozycjonowania dobrze znanego hotelu, który stanie się pierwszym obiektem marki DoubleTree by Hilton, w centrum Toronto. Strategia zmiany pozycjonowania obejmie gruntowny remont hotelu. Nowy kierunek projektowania i modernizacji przyniesie podwyższony poziom komfortu i bardziej wyrafinowany, miejski wygląd, hotelu o pełnym zakresie usług. ##

DoubleTree by Hilton oferuje obecnie dwie lokalizacje w Kanadzie - DoubleTree by Hilton Toronto Airport i DoubleTree Fallsview Resort & Spa by Hilton Niagara Falls. Marka zbudowana jest wokół kultury obsługi, dążącej do wykreowania satysfakcjonującego doświadczenia dla swoich gości. A doświadczenie to zaczyna się ciepłym i przyjemnym powitaniem i poczęstunkiem w postaci czekoladowego ciasteczka i zaoferowaniem wyjątkowych udogodnień dla gości.


Źródło: Hilton Worldwide



www.hotelinfo24.pl