Regent Hotel Cha-am zakończył współpracę z InterContinental Hotels Group

2013-02-10, 07:20:38

Holiday Inn Resort Regent Cha-am zmienił nazwę na Regent Cha-am, kończąc pięcioletni kontrakt na zarządzanie z InterContinental Hotels Group.

Regent Group, właściciel 560-pokojowego hotelu, postanowiła zakończyć swój kontrakt w zeszłym miesiącu i zdecydowała się na samodzielne zarządzanie swoim 30-letnim obiektem.

Piyaman Tejapaibul, dyrektor zarządzająca Regent Group, powiedziała, że ogólna sytuacja hoteli w dzielnicy Cha-am Phetchaburi uległa znaczącej zmianie pod względem popytu i podaży. Europejscy turyści byli kiedyś kluczowym rynkiem dla hotelu, stanowiąc 60 % jego gości, ale proporcja ta została zmniejszona o połowę z powodu kryzysu w Unii Europejskiej.

Z drugiej strony, notuje się ogromny wzrost liczby azjatyckich turystów, w związku z silnym wzrostem gospodarczym w regionie. Zagraniczni goście, zwłaszcza Azjaci, poszukują jakości i usług dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb. ##

"Elastyczność w zarządzaniu jest nowym trendem w tutejszym środowisku hotelarskim. Międzynarodowe sieci hotelowe mają natomiast wiele swoich specyficznych obwarowań, musimy więc się zmienić", powiedziała Piyaman, która jest przekonana, że w związku z tą zmianą, przychody jej hotelu wzrosną w tym roku o 10 %, do 300 milionów tajskich bahtów, mimo że hotel przestanie być częścią międzynarodowej sieci hotelarskiej.

Regent Group wyda 400 milionów bahtów na modernizację hotelowych udogodnień, w tym 19 sal, które będą spełniać międzynarodowe standardy w zakresie rynku spotkaniowego. 500 pokoi, które są jeszcze w dobrym stanie, nie będą podlegać remontowi.


Źródło: Regent Group



www.hotelinfo24.pl