Firma Schindler zawarła porozumienie z poszkodowanymi w wyniku awarii windy

2013-02-18, 18:49:01

Awaria windy w Hotelu Rzeszów wydarzyła się 19 stycznia tego roku tuż po starcie windy, kiedy grupa pasażerów zamierzała udać się do hotelowego pomieszczenia, w którym odbywała się akcja promocyjna. Zatrzaśnięte w windzie osoby musiały czekać półtorej godziny na pomoc – przypomina portal Nowiny24.pl

Dziewięć starszych osób postanowiło wybrać się na pokaz promocyjny odbywający się w jednym z pomieszczeń hotelowych, ale nigdy tam nie dotarli ponieważ utknęli w zablokowanej windzie.

Po zakończeniu akcji ratunkowej, jedna z osób trafiła do szpitala. Władze hotelu poinformowały o sprawie producenta windy, firmę Schindler, która ustaliła, że powodem awarii było przeciążenie dźwigu. ##

W wyniku rozmów z poszkodowanymi ustalono, że osoby te, w ramach rekompensaty otrzymają bony zakupowe. - Otrzymaliśmy od nich bony na zakupy o wartości 500 zł. Wyjaśniliśmy też sporne kwestie dotyczące tej przykrej sprawy - powiedział Jan Trzpit, jeden z poszkodowanych.


Źródło: Nowiny24.pl – 17.02.2013



www.hotelinfo24.pl