Ibis staje się wiodącą marką hotelową w Europie

2013-02-24, 11:06:40

Ibis (Mega Brand) wchodząca w skład Accor Group staje się hotelową marką numer jeden w Europie w roku 2013, dysponując prawie 122.000 pokoi w swoim portfelu. Wyniki te są efektem roku charakteryzującego się nowymi przedsięwzięciami i poważnym repozycjonowaniem strategii tej francuskiej firmy hotelowej.

Część rozwoju stanowią nowe obiekty, podczas gdy jednak większość jest wynikiem poważnej strategii repozycjonowania w firmie Accor, dążącej do stworzenia jednolitego produktu Ibis, również na bazie byłych marek Etap i All Seasons. Ibis posiada obecnie największą liczbę pokoi w Europie, znacznie większą niż w jakimkolwiek innym łańcuchu.

"Kompletne odnowienie naszego segmentu ekonomicznego poprzez projekt mega marki ibis, który dotyczy ponad 1600 hoteli na świecie, został zrealizowany przez Accor z bezprecedensową prędkością w historii branży hotelarskiej. Jest to odpowiedź na ewolucję zapotrzebowania klientów i wspiera przyśpieszenie naszego międzynarodowego rozwoju. Jestem bardzo zadowolony, że to pierwsze miejsce w europejskim rankingu jest nagrodą za wyjątkową mobilizację pracowników Accora na każdym poziomie, a także wszystkich naszych franczyzobiorców, "mówi Prezes Zarządu Grupy Accor, Denis Hennequin. ##

Czołowe hotelowe marki w Europie wg stanu na 1 stycznia 2013

Ibis (Mega Brand) - 1277 hoteli - 121882 pokoje
Best Western - 1313 - 90738
Mercure - 505 - 56968
Premier Inn - 641 - 50744
NH Hotels - 311 - 45391
Holiday Inn - 266 - 42150
Novotel (włącznie ze Suite Novotel) - 257 - 41885
Travelodge - 533 - 38551
Hilton International - 139 - 34285
Radisson Blu - 132 – 29926



www.hotelinfo24.pl