Rozwój hotelarskiego Poznania ograniczany liczbą turystów

2013-02-25, 18:16:27

Nowe przedsięwzięcia hotelarskie funkcjonujące na terenie Poznania ograniczają swoje aspiracje rozwojowe, świadome trudności wynikających z ograniczonego popytu powodowanego z kolei niewystarczającą liczbą turystów odwiedzających Wielkopolskę i jej stolicę – Poznań – relacjonuje portal Property News.pl

Jak powiedziała w wywiadzie udzielonym portalowi Property News, Barbara Nawrot, dyrektor sprzedaży i marketingu, Sheraton Poznań, należącego do sieci Starwood Hotels & Resorts Poland, członek Wielkopolskiej Komisji Kategoryzacyjnej, poznańscy hotelarze nade wszystko potrzebują turystów, szczególnie w weekendy i okresach świątecznych, aby myśleć o rozwoju swoich obiektów i podwyższaniu ich kategorii.

Z racji pełnionej funkcji, Barbara Nawrot uważa, że liczba kategoryzowanych hoteli mogłaby być większa, gdyby zwiększała się liczba turystów. - Dywersyfikacja przychodów poprzez zwiększenie przyjazdów turystów indywidualnych wzmocniłaby pozycję, wyniki i produktywność poznańskich hoteli – mówi Barbara Nawrot. ##

- Oczekujemy silnej promocji miasta i długofalowej strategii co zrobić, by przyciągnąć do Poznania turystów. Miasto ma potencjał i wiele do zaoferowania, ale brakuje konkretnego programu, który by ich przyciągnął - dodaje Beata Nawrot.

Sieć Starwood, której reprezentantem jest dyrektorka poznańskiego Sheratona, nie oczekuje tylko na działania miasta. Działania promocyjne podejmuje także we własnym zakresie, między innymi za pomocą własnej sieci telewizyjnej. Wspiera też imprezy sportowe czy konferencje, które promują turystyczne walory Wielkopolski.


Źródło: Property News.pl – 25.02.2013



www.hotelinfo24.pl