Rynek szkoleniowy i konferencyjny wymusza uatrakcyjnienie ofert

2013-03-03, 14:33:53

Dzisiejsi organizatorzy spotkań, szkoleń, czy konferencji chcąc utrzymać się na rynku muszą systematycznie wzbogacać swoje oferty, zaskakując i przyciągając potencjalnych zleceniodawców oryginalnymi pomysłami. Tradycyjna organizacja tego typu imprez okazuje się już w wielu przypadkach niewystarczająca – pisze Gazeta.pl

Coraz częściej spotyka się urozmaicenie ofert szkoleniowych i konferencyjnych o pakiet usług spa, które dostępne są w coraz większym zakresie, szczególnie w luksusowych ośrodkach, położonych w atrakcyjnych lokalizacjach.

- Klienci częściej niż kiedyś pytają o takie atrakcje. Jacuzzi, basen, siłownia to obecnie minimum wymagań - mówi Gabriela Duma, zastępca dyrektora ds. marketingu w Pałacu Wojanów. - Oprócz tego w ofertach pojawiają się także korty tenisowe, trasy rowerowe, trasy do nordic walkingu.

Jednym z najnowszych pomysłów uatrakcyjniających korporacyjną imprezę są gry symulacyjne, które uczą poprzez zabawę i rywalizację. Najczęściej spotykaną formą takich gier jest zarządzanie przedsiębiorstwem, ale coraz większą popularność zdobywają również gry miejskie. - Dzięki takiej grze pracownicy się integrują, a zarazem mają czas na zwiedzanie. Dlatego staramy się takie pomysły zawierać w naszych ofertach - dodaje Duma. ##

Z nowych pomysłów wzbogacających ofertę gospodarzy imprez szkoleniowo- konferencyjnych można wymienić na przykład: quady, paintball, zorbing (zabawa polegająca na staczaniu się ze zbocza lub spływaniu rwącą rzeką), czy imprezy tematyczne, stylizowane przykładowo na Dziki Zachód czy lata dwudzieste w Ameryce.

Choć pomysłów jest sporo, to branża dotknięta została skutkami kryzysu gospodarczego, co widoczne jest w spadku zamówień na organizację tego typu spotkań.


Źródło: Gazeta.pl – 24.02.2013



www.hotelinfo24.pl