Trzy rzeczy wymagane od twojej strony internetowej w czasie trzech sekund

2011-07-03, 13:38:00

Trzy sekundy. Tyle masz czasu na zrobienie pozytywnego wrażenia na kimś, kto otwiera twoją stronę internetową. W rzeczywistości możesz mieć zdecydowanie mniej czasu, aby to osiągnąć. Badania ujawnione przez BBC wskazują, iż ten czas może wynosić tylko dwie dziesiąte sekundy. Bądźmy jednak wyrozumiali i dorzućmy parę dodatkowych sekund. Czego więc będziesz potrzebował, żeby wystartować tak szybko?

Zoptymalizuj szybkość ładowania strony
Jeżeli masz 3 sekundy, a strona ładuje się przez 10 sekund, to masz problem. Zastanów się czego potrzebujesz dla uproszczenia struktury strony, aby dostarczać informacje w możliwie najszybszy sposób.

Zachwyć odwiedzającego wizualnie

Korzystaj z perfekcyjnych efektów wizualnych, aby szybko przyciągnąć uwagę internauty. Zdjęcia charakteryzują się zdolnością bardzo szybkiego przekazywania kompleksowych komunikatów. Zainwestuj w planowanie, wykonywanie i dodawanie obrazów do swoich stron.

Przyciągnij ich uwagę pod kątem działań kontynuacyjnych
Może to zająć trochę więcej niż kilka sekund, ale oglądający stronę internetową po raz pierwszy stanowią wspaniałą okazję dla związania ich ze sobą poprzez przyszłe działania kontynuacyjne.##

Na przeciętnej stronie internetowej, 75 lub więcej procent ruchu przypada na osoby, które ją odwiedzają po raz pierwszy i pozostaną na niej mniej niż minutę. Mając to na uwadze, znajdź sposób na przekształcenie jednorazowych odwiedzających w stałych gości:
•    Osiągniesz to poprzez środki techniczne służące do inicjacji zaangażowania klientów,
•    Może to być biuletyn informacyjny rozsyłany na e-mail,
•    Może to być blog,
•    Może to być konto na Twitterze

Kiedy już zainicjujesz wzajemne kontakty możesz kontynuować komunikację, która będzie ci dawać więcej okazji do zapraszania internautów z powrotem na twoją stronę.

Jeżeli nie zaangażujesz się w ten proces, stracisz większość potencjalnych gości swojej strony internetowej. Szybkość jest kluczowym elementem w wywieraniu pierwszego wrażenia, tak więc powinieneś zadbać o przejrzystość i prostotę swojego komunikatu.

Josiah Mackenzie



www.hotelinfo24.pl