W jaki sposób poprawić optymalizację strony internetowej pod kątem pozycjonowania

2011-07-11, 23:02:12

Największa i najbardziej rozpowszechniona na świecie wyszukiwarka – Google, ustala standardy optymalizacji wyszukiwania stron internetowych, czyli „SEO”. Firma również systematycznie zmienia swój algorytm i objętą tajemnicą formułę wyszukiwania w celu poprawienia prawdopodobieństwa osiągania najbardziej istotnych i pożytecznych rezultatów.

Hotelarze muszą być na bieżąco z tymi zmianami i podstawowymi zasadami efektywnej optymalizacji, aby uczynić swoje strony bardziej widocznymi dla internetowych gości. Oto siedem porad dla usprawnienia SEO:

1. Zmień tytuł (znacznik wyszukiwawczy) tak, aby zawrzeć w nim więcej słów kluczowych. Nie zapominaj: Google wyświetla tylko pierwsze 65 znaków.
2. Zmień tag opisowy (descriprion) swojej strony internetowej także umieszczając w nim więcej słów kluczowych wykorzystywanych w jednym zdaniu. Google wyświetla tylko pierwsze 150 znaków, bądź więc zwięzły i dokładny – wykorzystuj wezwania do działania.
3. Korzystaj z serwisów społecznościowych, aby wygenerować więcej ruchu w twoim biznesie. Utwórz konta w serwisach Twitter, Facebook, LinkedIn i MySpace a na nich linki do swojej strony internetowej. Większa liczba linków do twojej strony oznacza większe prawdopodobieństwo, że twoja strona znajdzie się na szczycie listy wyszukiwania Google.##
4. Dodaj adres, miasto, województwo, kod pocztowy i numer telefonu w główce każdej strony. Rezultaty wyszukiwania Google’a w coraz większym stopniu kładą nacisk na lokalizację.
5. Podaj listę lokalizacji geograficznych, dla których świadczysz usługi w formie akapitu. Google ściąga kluczowe słowa lokalizacyjne, kiedy poszukuje najbardziej istotnych rezultatów.
6. Dodaj pozycję „wszystkie tagi” i zmień podpisy pod wszystkimi zdjęciami pod kątem umieszczenia w nich słów kluczowych (np. nazwa hotelu, lokalizacja). Jest to pomocne w znalezieniu się na korzystnej pozycji w rezultatach wyszukiwania obrazów – Google’s Image Search.
7. Umieść jak najwięcej linków zwrotnych do twojej strony na renomowanych portalach takich jak lokalna strona organizacji turystyczno-konferencyjnej czy lokalne stowarzyszenia i oddziały mediów społecznościowych, dla dodania wiarygodności i dostępności do twojego rankingu wyszukiwawczego.

Korzystanie z tych siedmiu porad powinno pomóc w poprawie SEO. Pamiętaj, że twoja strona internetowa jest stale ewoluującą szansą na przekazywanie klientom twoich komunikatów. Upewnij się, aby twoja strona otrzymywała regularne opinie od klientów, mając na względzie SEO.

William Edmundson



www.hotelinfo24.pl