Amadeus i eSKY.pl pospisują globalną umowę

2013-03-14, 22:11:37

Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny dla światowej branży turystycznej, poinformowała o podpisaniu globalnej umowy na dostawę rozwiązań technologicznych dla eSKY.pl, jednego z największych polskich biur podróży online. Porozumienie obowiązywać będzie przez okres 5 lat i obejmie swoim zakresem dostarczenie w pełni zautomatyzowanego systemu rezerwacji i dystrybucji oferty lotniczej, hotelowej i samochodowej. Rozwiązanie umożliwi realizację kompleksowych procesów w zakresie informacji, komunikacji, rezerwacji, wystawienia biletów oraz funkcji towarzyszących nie tylko na rynku polskim, lecz również w krajach Europy Środkowo-Wschodniej (w Rumunii i Bułgarii) i Ameryki Łacińskiej (Brazylii).

Firma zdecydowała się na wdrożenie nowej technologii ze względu na chęć rozszerzenia dotychczasowej oferty produktów i usług oraz dalszą ekspansję na globalne rynki. Co więcej, do decyzji o wdrożeniu aplikacji przyczynił się również fakt, że rozwiązania technologiczne firmy Amadeus bezproblemowo integrują się z innymi, używanymi już przez firmę systemami, co nie wpłynie na zakłócenie codziennej pracy biura podróży.##

Nasza firma podlega dynamicznemu rozwojowi, któremu towarzyszy ekspansja na rynki międzynarodowe, stąd wprowadzenie innowacji technologicznych było tutaj sprawą oczywistą – mówi Piotr Stępniewski, Prezes eSKY.pl. – Na partnera biznesowego wybraliśmy firmę Amadeus, która jest doświadczonym graczem na światowym rynku turystycznym i posiada odpowiednie zaplecze technologiczne oraz wykwalifikowanych ekspertów do wsparcia naszych globalnych działań – dodaje.

Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z jedną z największych firm turystycznych w Polsce, jaką jest eSKY.pl – komentuje Paweł Rek, Dyrektor Generalny Amadeus Polska i Dyrektor Regionalny Amadeus na Europę Środkową. – Firma posiada około 50 proc. udziałów w sprzedaży biletów lotniczych online w Polsce, stąd nawiązanie partnerstwa jest dla nas nie tylko bardzo ważnym posunięciem strategicznym, ale również ogromnym wyróżnieniem. Jesteśmy dumni, że eSKY.pl postanowił zaufać właśnie nam – dodaje.

Dzięki zawartej umowie eSKY.pl zyska m.in. dostęp do szerszej oferty lotniczej w czasie rzeczywistym, w tym do wszystkich taryf, łącznie z tymi oferowanymi przez linie lotnicze na ich stronach internetowych. Co więcej, eSKY.pl będzie mógł korzystać z narzędzi do szybkiej, automatycznej wymiany biletów oraz rozwiązań pozwalających na automatyczną weryfikację pasażerów o statusie Frequent Flyer, co pozwoli firmie na podniesienie jakości obsługi. Zaawansowane funkcjonalności systemu Amadeus umożliwą eSKY.pl dalsze usprawnienie dotychczasowej obsługi klienta, zapewniając najwyższą rzetelność dokonywanych rezerwacji i pełen wgląd w kompleksową ofertę podróży.

Źródło: Sigma International - 14.03.2013


www.hotelinfo24.pl