Podsumowanie 2012 roku w spółce Interferie

2013-03-26, 21:26:40

W 2012 roku zysk spółki INTERFERIE S.A. wyniósł 2,37 mln złotych, w porównaniu do 1,96 mln złotych, jakie Spółka uzyskała w roku 2011. Natomiast wynik Spółki z uwzględnieniem wyceny metodą praw własności za 2012 rok wyniósł 3,7 mln złotych.

Rok 2012 w spółce INTERFERIE, to przede wszystkim okres wdrażania nowej strategii i promowanie nowej oferty turystycznej, która łączy w sobie trzy elementy: Spa – Sport – Zdrowie, zaś nową misją i hasłem przewodnim Spółki jest „Sport i Zdrowie cały rok”. To pozwoliło na wypromowanie ośrodków INTERFERIE, jako miejsc przyjaznych osobom czynnie uprawiającym sport, dbającym o kondycję fizyczną oraz o zdrowie. ##

Dzięki takiemu ukierunkowaniu działań obiekty INTERFERIE zostały m.in.:
•    oficjalnym hotelem Mistrzostw Świata w Biegach Górskich 2013 i Maratonu Karkonoskiego;
•    wspólnie z siedmiokrotnym Mistrzem Świata w K-1, Mau Thai, wielokrotnym Mistrzem Świata w Kickboxingu - Mariuszem Cieślińskim organizatorem obozu treningowego dla adeptów sztuk walki;
•    bazą noclegową i biurem zawodów podczas Pucharu Świata w narciarstwie biegowym;
•    we współpracy z Reebok organizatorem Reebok Crossfitt w Szklarskiej Porębie,
•    partnerem największej w Polsce imprezy rowerowej Bike Maraton,
•    partnerem Maratonu Karkonoskiego.

Co więcej, hotel Interferie Medical Spa w Świnoujściu został uznany w plebiscycie organizowanym przez HRS wspólnie z tygodnikiem Newsweek, magazynem Forbes oraz telewizją Polsat – hotelem roku 2013 w kategorii SPA.

 - W 2012 roku nasza spółka INTERFERIE S.A. skupiła się przede wszystkim na umacnianiu pozycji rynkowej, poprawie jakości bazy hotelowej oraz rozwijaniu infrastruktury turystycznej, przy jednoczesnej dbałości o pomnażanie wartości Spółki i wypracowywaniu bardzo dobrych wyników finansowych. W ramach podejmowanych i realizowanych projektów inwestycyjnych, w grudniu ubiegłego roku zakończone zostało kolejne ważne przedsięwzięcie - Aquapark w Świeradowie-Zdroju, który wzbogacił ofertę turystyczną INTERFERIE Sport Hotelu (dawnego Hotelu Malachit). Natomiast otwarty w grudniu 2011 roku hotel Interferie Medical SPA w Świnoujściu po roku działalności cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem gości, o czym świadczy jego obłożenie oraz liczne rezerwacje – mówi Arkadiusz Miszuk, Prezes Zarządu INTERFERIE S.A.

W ubiegłym roku wypracowana i z sukcesem wdrożona nowa strategia marketingowa Spółki, w założeniu ma zapewnić wzrost wartości na niezwykle konkurencyjnym rynku usług turystycznych w Polsce. Tym samym  zidentyfikowaną wizją Spółki jest zorganizowane działanie na rzecz poprawy jej konkurencyjności, co przyczyni się w przyszłości do wyboru przez klienta oferty INTERFERII, jako rozwiązania najlepszego z dostępnych i proponowanych na rynku. Natomiast celem jest wzrost wartości firmy, poprzez wykreowanie popytu na usługi oferowane przez hotele Spółki przez cały rok, co jest szczególnie istotne w sezonach niskich.

Perspektywiczne myślenie o rozwoju INTERFERIE w każdym obszarze jej działalności, zaowocowało tym, że w ubiegłym roku uruchomiony został nowy serwis internetowy Spółki, który jest nie tylko wizytówką obiektów hotelowych, ale i okazją dla obecnych oraz przyszłych klientów do zapoznania się z bieżącą ofertą, opisem bogatej infrastruktury turystycznej oraz proponowanymi atrakcjami. Jednocześnie uruchomiona została również nowa strona internetowa, dedykowana relacjom inwestorskim.    
           
 - W bieżącym roku planujemy podjęcie działań zmierzających do  zwiększenia przychodów poza sezonem wysokim. Ponadto skupiamy się na uzupełnieniu oferty lecznictwa o aktywny wypoczynek oraz wprowadzenie elementów sieciowości, umożliwiających identyfikację naszej Spółki, pod jedną marką – dodaje Arkadiusz Miszuk.

Źródło: Martis Consulting - 25.03.2013
 


www.hotelinfo24.pl