4 nagrody dla Grupy Hotelowej Orbis

2013-03-26, 22:27:06

4 hotele należące Grupy Orbis otrzymały nagrody w drugiej edycji konkursu Hotel Roku 2013. Organizatorami plebiscytu są portal HRS.pl, tygodnik Newsweek, magazyn Forbes oraz telewizja Polsat. Hotele oceniano w różnych kategoriach, a głównymi kryteriami była ich popularność oraz opinie wśród klientów.

22 marca br. portal HRS.pl, za pośrednictwem strony hotelroku.pl, ogłosił laureatów drugiej edycji konkursu Hotel Roku 2013. Nagrody trafiły do tych hoteli, które cieszyły się największym uznaniem gości. Plebiscyt trwał od 24.10.2012 r. do 7.03.2013 r., w tym czasie użytkownicy portalu oceniali na podstawie własnych doświadczeń nominowane do konkursu obiekty. Hotele były nagradzane w 9 kategoriach: Biznes, Najlepszy serwis, Ekonomiczny, Luksusowy, Design, Wypoczynkowy, Pałace i zamki, Premiera oraz Spa. ##

LAUREACI PLEBISCYTU „HOTEL ROKU 2013”

1.    HOTELE EKONOMICZNE - ibis Łódź Centrum
2.    HOTELE WYPOCZYNKOWE - Novotel Gdańsk Marina
3.    NAJLEPSZY SERWIS - Mercure Warszawa Grand
4.    SIEĆ HOTELOWA ROKU - ibis HOTELS

Nagrody
Nominacje w kategorii Hotel Ekonomiczny otrzymały najwyżej oceniane przez klientów HRS hotele jedno- i dwugwiazdkowe. Laureatem konkursu został ibis Łódź Centrum, a goście najczęściej wymieniali, jako główną zaletę doskonałe położenie w samym centrum miasta, blisko ulicy Piotrkowskiej pełnej sklepów, klimatycznych restauracji oraz kafejek. Nagrodę dla najlepszego Hotelu Wypoczynkowego otrzymał Novotel Gdańsk Marina. Obiekt położony jest przy nadmorskiej promenadzie, łączącej Gdańsk z Sopotem. Zwycięstwo w kategorii Najlepszy Serwis, zapewniała Laureatowi najwyższa średnia trzech składowych: "Atmosfera w hotelu", "Miłe przyjęcie" i "Gotowość personelu do obsługi". Nagrodę przyznano Mercure Warszawa Grand. Hotel położony jest w otoczeniu ministerstw i ambasad, dzieli go kilka kroków od słynącego z modnych sklepów i lokali przy Placu Trzech Krzyży. Jedną z 4 nagród specjalnych otrzymała sieć hoteli ibis, za całokształt dotychczas prowadzonych działań.

Źródło: Public Dialog - 26.03.2013


www.hotelinfo24.pl