Portugalska marka hotelowa wchodzi do USA

2013-04-21, 06:01:42

Ósmego kwietnia 2013 kiedy Pestana South Beach Art Deco Hotel zainaugurował swoją działalność w Miami, oznaczało to wejście portugalskiej grupy Pestana na rynek amerykański.

"Ameryka Północna jest bardzo atrakcyjnym i strategicznym rynkiem dla Grupy Pestana," mówi José Roquette, dyrektor ds. rozwoju w Pestana na region Ameryki Północnej. "To nasza pierwsza inwestycja na tym rynku, a Miami jest naturalnym punktem otwarcia, ponieważ jest bramą do Europy i Ameryki Południowej, gdzie nasza marka ma bardzo mocną pozycję." Portugalska grupa ma obecnie obiekty w 13 krajach.

97-pokojowy Pestana South Beach Art Deco Hotel zajmuje cztery budynki, pierwotnie wybudowane w latach pomiędzy 1940, a 1952 rokiem, które zostały zakwalifikowane jako obiekty historyczne przez lokalną radę ochrony zabytków. Wcześniej mieścił się w nich Hotel Milejan Complex. ##

Obiekt charakteryzuje się stylem z lat czterdziestych ubiegłego wieku jak zresztą większość budynków z epoki. Wejście ma asymetryczną frontową fasadę z centralnie usytuowanymi drzwiami. Inne funkcje obejmują architektoniczne wznoszące się łuki na pionowych wspornikach oraz budynek, który jest rzadkim przykładem powojennej architektury mieszkaniowej.

Oprócz 97 pokoi i apartamentów, Pestana South Beach Art Deco Hotel oferuje dwa apartamenty z dwoma sypialniami, Cafe Mermaid i bar przy basenie, znajdujący się na zabytkowym tarasie z lat czterdziestych XX wieku.


Pestana Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl