Marriott uruchamia nową inicjatywę gastronomiczną dla JW Marriott i Fairfield

2013-04-21, 06:18:59

Marriott International poinformował o uruchomieniu nowych inicjatyw gastronomicznych w swoich markach: JW Marriott Hotels & Resorts i Fairfield Inn & Suites.

JW Marriott Hotels & Resorts nawiązał współpracę z dietetyczką i publicystką Keri Glassman, w celu stworzenia nowego menu dla dzieci – JW Kids Menu, charakteryzującego się wprowadzeniem zdrowotnych elementów do ulubionych dziecięcych przekąsek.

Menu jest podzielone na trzy części:

- Dziecięce Przekąski – zawierające takie elementy, jak świeżo krojone ogórki i paluszki z marchwi z niskotłuszczowym jogurtowym farmerskim gęstym sosem do maczania warzyw, serowe kostki i winogrona

- Duże Dzieci – w którym znajdują się pulpety z indyka wraz z "mini" ofertą proponowaną czasami dla dorosłych, bardziej wyrafinowanych smakoszy, zawierającą takie pozycje, jak grillowane ekologicznie kurczaki ##

- To i Owo - umożliwiająca młodszym gościom łączenie i wybieranie potraw pod kierunkiem rodziców, pozwalających na zapoznanie się z mnogością dietetycznych potraw, rozbudzających jednocześnie ich wyobraźnię

Marriott International, z siedzibą w Bethesda, w stanie Maryland, uruchamia również w tym miesiącu program gorących śniadań w swojej marce Fairfield Inn & Suites. Śniadaniowe menu obejmuje takie produkty, jak: jajka, bekon, kiełbasę, ciastka i sosy, gofry, babeczki, płatki owsiane, płatki poranne, jogurt, owoce i napoje śniadaniowe.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl