Klubowo-hotelowa koncepcja The Domain Bahrain ruszy w maju

2013-04-21, 06:21:39

Domain Hotels zainaugurują działalność klubowo-hotelowej koncepcji w swoim nowym obiekcie w Bahrajnie, przeznaczonym pod potrzeby klubowiczów, dla których wygody oferowane będą hotelowe pokoje. Położony w dzielnicy ambasad w Manamie, 36-kondygnacyjny, 129-pokojowy obiekt zapowiada skupienie się na aspektach społecznościowych, działalności rozrywkowej i nowoczesnej technologii.

Odpowiedzialnym za wprowadzenie koncepcji w życie jest dyrektor naczelny Patrick de Groot, wcześniej w latach 2004-2007, dyrektor ds. rozwoju w firmie Jumeirah Group z Dubaju, który został do tego zadania wybrany przez przedsiębiorcę i biznesmena z Bahrajnu, Faisala Al Matrooka. Ten butikowy hotel mieści 61 luksusowych apartamentów i 68 pokoi z panoramicznymi widokami zarówno na centrum starej Manamy, jak i wybrzeże zatoki Bahrajn.

Domain Bahrain dysponuje elastyczną przestrzenią spotkaniową, a także siecią dziewięciu restauracji i barów, z których wszystkie mają być innowacyjne pod względem kultury jedzenia. Począwszy od Txoko, baskijskiego baru znajdującego się na dachu budynku, po japońską restaurację Imari prezentującą nowoczesne wizualne efekty synergii między Japonią a Bahrajnem. ##

34th Floor jest wykwintną francuską restauracją, która zajmuje całe piętro, podobnie jak The Living Room, w którym goście mogą traktować przestrzeń społecznościową, jako swój własny salon, zjeść posiłek, odpocząć, poczytać lub popatrzeć na miasto z 16 piętra. W obrębie The Living Room znajduje się jadalnia Figs & Olives oraz palarnia cygar Cigar Lounge, której wystrój składa się z: ciepłego drewna, wygodnych skórzanych krzeseł i pomieszczenia do przechowywania cygar, gdzie goście mogą wybrać wysokiej jakości cygara i stare roczniki win.

Domain Bahrain jest częścią hotelowej grupy Chic & Unique Hotels Group – nowego biznesowego pionu Al Matrook Group of Companies kierowanej przez przedsiębiorcę i biznesmena Faisala Al Matrooka z Bahrajnu. Przygotowywany do otwarcia na początku lata 2013 roku, hotel prowadzi obecnie internetową kampanię promocyjną.


Źródło: Chic & Unique Hotels Group



www.hotelinfo24.pl