Leela Palaces, Hotels & Resorts planują podwojenie swojego portfolio w ciągu następnych 4 lat

2013-04-28, 05:34:06

Po raz pierwszy od chwili swojego powstania, Leela Palaces, Hotels & Resorts zaprezentowała nową tożsamość marki, w tym nowe logo i zmodernizowaną stronę internetową, zaprojektowane dla zobrazowania transformacji marki w ciągu ostatnich 25 lat.

Nowa tożsamość marki jest wynikiem doskonałej współpracy ze światowej sławy ekspertami: Landor Associates, z Paryża; uznaną cyfrową firmą z listy Fortune 500, Rare Medium z Atlanty w USA i mistrzem indyjskiej kaligrafii, Satya Rajpurohit.

Innowacyjna zmiana podkreśla szczytowe osiągnięcia grupy, która w krótkim czasie rozwinęła swoją działalność od jednego hotelu na przedmieściach Bombaju, w sieć ośmiu wielokrotnie nagradzanych obiektów, znajdujących się w atrakcyjnych miejscach w całym kraju. Grupa planuje podwoić swoje portfolio w ciągu najbliższych czterech lat, dodając do swojego portfela cztery nowe luksusowe hotele i dwie markowe Leela Residences. ##

Zmiany w wizerunku Leela obejmą wszystkie osiem obiektów i hoteli znajdujących się aktualnie w cyklu inwestycyjnym. Oprócz wspaniałego Leela Palace Chennai, pierwszego w Ćennaj hotelu z widokiem na morze, który otworzył swoje podwoje w lutym 2013 r., zbierając entuzjastyczne recenzje, w skład grupy wejdą w najbliższym czasie takie obiekty, jak: kurort w Dźajpur; hotel klasy business Bhartiya City, Bangalore, strategicznie położony w pobliżu lotniska; Palace Hotel w największym wielofunkcyjnym przedsięwzięciu w Noida, Palace Hotel w Agrze, gdzie każdy pokój dysponował będzie widokiem na Taj Mahal oraz kurortem Lake Ashtamudi w Kerala.


Źródło: Leela Palaces, Hotels & Resorts



www.hotelinfo24.pl