Gumowe kaczuszki? Hotelowe udogodnienia dla gości stają się coraz dziwaczniejsze

2013-05-12, 16:34:53

Elementy wyposażenia minibarów i inne udogodnienia hotelowe oferowane gościom stają się z każdym dniem coraz dziwniejsze. Kiedyś było tak, że zestawy intymne były tak pikantne, jak hotele które je oferowały w swoich pokojach. Teraz zaś hotele wyprzedzają się w ofertach gadżetów coraz dziwaczniejszych, bardziej kreatywnych i wywołujących społeczne reakcje.

Oto kilka przykładów:

- Nowo otwarty hotel Graham w waszyngtońskiej dzielnicy Georgetown oferuje elektroniczne papierosy pod szyldem "zabawne i potrzebne rzeczy" w każdym z pokojowych minibarów.

- Hard Rock Hotel Chicago oferuje udogodnienia dla " karmiących matek" obejmujące mini-lodówki i zamrażarki, kuchenki mikrofalowe, torebki do sterylizacji i najmodniejsze turystyczne torby na ramię. Konsjerże są także przeszkoleni w zakresie wymagań związanych z pielęgnacją niemowląt.

- Kimpton Sky Hotel w Aspen posiada mini-pojemniki z tlenem. Alan Cardenas, dyrektor sprzedaży i marketingu mówi, że cieszą się one popularnością wśród "aktywnych, kochających wysokogórskie wycieczki gości, którzy mogą po prostu złapać oddech na koniec dnia." Hotel Triton tej samej grupy w San Francisco posiada w wyposażeniu minibarów gumowe kaczki, które wymieniane są sezonowo w ramach tzw. serii światowych - World Series Duck.

- Wiele obiektów Morgans Hotel Group posiada „stanowiska sklepowe” z takimi rzeczami, jak nowe linie odlotowej bielizny osobistej. Poszczególne egzemplarze kosztują 20 dolarów, z czego 1 dolar przeznaczany jest na Seven Bar Foundation, organizację non-profit, która zbiera pieniądze na kredyty dla kobiet, które postanowiły zostać przedsiębiorcami. ##

Adam Weissenberg, wiceprezes i szef Deloitte US Travel, Hospitality and Leisure mówi, że mniejsze hoteliki są bardziej skłonne do oferowania takich niezwykłych rzeczy, niż większe sieci. "Są one częścią ich sposobu przyciągania gości," dodaje. "To jest jeden sposób, aby wyróżniać się w tłumie."

"Goście szukają indywidualnych doświadczeń," mówi Weissenberg. "Tak więc, jeśli przebywają w butikowym hotelu, który tworzy wyjątkowe doświadczenia, to nietypowe pozycje w minibarach mogą tylko pomóc."

Kim Walker, wiceprezes ds. marketingu i dyrektor kreatywna w Morgans Hotel Group, mówi, że hotele spółki uważnie monitorują wyposażenie swoich minibarów ponieważ ich zdaniem "zaskakiwanie" gości jest bardzo ważne. "Przedmioty znajdowane w minibarach są zabawne i nietypowe", mówi Walker. "Odkrywamy, że ludzie chcą rzeczy, które mówią coś o hotelu."



www.hotelinfo24.pl