Burj Al Arab wprowadził ekskluzywne iPady z czystego 24-karatowego złota

2013-05-26, 06:52:47

Burj Al Arab, najbardziej luksusowy hotel świata, wzbogacił swoją ofertę dla hotelowych gości o wykonane na zamówienie iPady z czystego 24-karatowego złota. Uruchomienie takiej ekskluzywnej usługi sprawia, że Burj Al Arab jest pierwszym hotelem na świecie, który oferuje interaktywne doświadczenie klienta (ICE) realizowane poprzez oprogramowanie dostępne na wykonanych ze złota iPadach.

iPady, zaprojektowane specjalnie dla Burj Al Arab, z wygrawerowanym logo hotelu, będą oferowane każdemu gościowi przy zameldowaniu w obiekcie. Goście będą mogli korzystać ze złotych iPadów działających w formie „wirtualnych konsjerżów” i - po naciśnięciu przycisku – będą mogli uzyskać dostęp do informacji, takich jak Informator Usług Hotelowych, szczegółowe opisy menu restauracyjnego i  Burj Al Arab
spa, a także prywatnych opcji kulinarnych, usług kamerdynerskich, usług housekeepingu i wielu innych opcji.

"Nasze ekskluzywne, złote iPady w Burj Al Arab uosabiają filozofię wyróżniania się grupy Jumeirah – Stay Different – i jeszcze bardziej wzbogacają doświadczenie naszych gości podczas pobytu w hotelu", powiedział Heinrich Morio, dyrektor generalny Burj Al Arab. "Wprowadziliśmy również niedawno specjalne wersje iMaca we wszystkich naszych apartamentach, aby zagwarantować nowoczesne doświadczenia gości i pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami w branży hotelarskiej." ##

"Gold & Co London iPad z 24-karatowego złota jest optymalnym urządzeniem wśród luksusowych akcesoriów, chcieliśmy więc, aby łączono go z Burj Al Arab, najbardziej luksusowym hotelem na świecie. Symetria jest oczywista, ponieważ zarówno złoty iPad, jak i hotel są unikalne pod względem nadzwyczajnej jakości i designu", powiedział Amjad Ali, dyrektor naczelny firmy Gold & Co z Londynu.



www.hotelinfo24.pl