Znaczenie projektu hotelowej strony na Facebooku

2011-10-16, 22:24:13

Podczas gdy internetowa strona hotelowa jest twoim najlepszym przedstawicielem handlowym, to hotelowa strona na Facebooku jest twoim najlepszym przedstawicielem w dziedzinie public relations. Dlatego niezwykle ważne jest, aby uzbroić swoją hotelową stronę na Facebooku w odpowiednie narzędzia do angażowania swoich fanów w tym medium. Poniżej przedstawiam pięć prostych wskazówek, aby zmienić twoją stronę w odnoszące sukcesy narzędzie PR.

Pięć wskazówek na stworzenie silnej hotelowej strony na Facebooku
• Dobre zaprojektowanie strony odróżnia ją od konkurencji: z oczywistych względów najbardziej widoczną, charakterystyczną cechą hotelowej strony na Facebooku jest jej logo. Wyświetlaj swoje logo w sposób jak najbardziej nieoczekiwany. Zamieść mocną stronę przeglądową hotelu, która będzie zarówno informacyjna, jak i zabawna. W trakcie tworzenia nowej hotelowej strony na Facebooku zwróć uwagę na to, aby strona ta odzwierciedlała kolory, desenie i doświadczenia oferowane przez twój obiekt, ale by również była dopasowana do stylistyki Facebooka.##

• Oznaczanie zdjęć tagami służy rozpowszechnianiu informacji: Badania wskazują, że obrazy są drugim w kolejności czynnikiem, tuż po cenie, oddziaływującym na wybór obiektu pobytowego. Przy dzisiejszej technologii, zrobienie dobrego zdjęcia jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Facebook jest wspaniałym miejscem na dzielenie się zdjęciami oraz angażowaniem użytkowników - codziennie 100 milionów zdjęć oznaczanych jest na Facebooku. Spytaj więc swoich gości, czy możesz zrobić im zdjęcia, a następnie umieść je na Facebooku. Twój obiekt będzie oglądany przez wielu ich znajomych.

• Menu zakładki ‘Hotel’ wpływa na zaangażowanie użytkowników strony: utrzymywanie łatwej w użyciu i przyjaznej dla użytkownika nawigacji hotelowej strony jest decydującym czynnikiem tego, jako mocno ci użytkownicy się w nią zaangażują. Zła nawigacja i skomplikowane procedury mogą doprowadzić do opuszczenia strony przez odwiedzających. Postaraj się więc, a by była prosta w użytkowaniu. Nie przytłaczaj ludzi dużą ilością opcji: 3 lub 4 pozycje w menu są wystarczające: przegląd hotelu, pokoje, oferty specjalne i mapy - to prawdopodobnie wystarczy.

• Promocje i konkursy pobudzają odwiedzających do powtórnego odwiedzenia strony: ważne jest, aby zapewnić bodźce społeczne dla osób odwiedzających stronę internetową, tak aby wybrali twój obiekt zamiast obiektu konkurencyjnego. Tworzenie ofert specjalnych i loterii stworzy grupę lojalnych klientów. Ponadto, może to pomóc w sprzedaży zapasów w sposób, który nie pogorszy regularnego poziomu sprzedaży twoich produktów. Możesz również zoptymalizować pozycję w rankingu wyszukiwarek, oferując na stronie internetowej świeże treści.

• To, co się dzieje się na Facebooku, pozostaje na Facebooku: Na większości stron Facebooka, bardzo rzadko pojawia się ruch "uboczny" prowadzący do strony internetowej hotelu. Dlatego też na hotelowej stronie Facebooka należy dodawać bezpośrednią możliwość sprawdzania stawek i dostępności terminów rezerwacji. Co więcej, wielu podróżnych dysponuje dziś elastycznymi terminami i aktywnie poluje na okazje i chętnych jest do rezygnacji z niektórych udogodnień na rzecz lepszej ceny lub korzystnego pakietu. Upewnij się, że twój kalendarz wyświetla długoterminową perspektywę stawek i dostępności pokoi, tak by turysta mógł wybrać odpowiadający mu termin na idealne wakacje lub podróż służbową w zależności od jego potrzeb i możliwości.

Pedro Colaco



www.hotelinfo24.pl