Hilton Worldwide wzmaga ekspansję w Indiach

2013-06-16, 06:56:53

W rok po zakończeniu współpracy w ramach joint venture z firmą DLF, Hilton Worldwide wzmocnił swoje plany ekspansji w Indiach, zamierzając otworzyć w tym kraju 21 hoteli w ciągu najbliższych pięciu lat. Będą one funkcjonować pod flagami pięciu marek Hiltona. Hotelarski łańcuch ma również w swoich planach wprowadzenie do Indii luksusowej marki -  Waldorf Astoria.

"Jesteśmy bardzo zainteresowani wprowadzeniem marki do co najmniej jednego z głównych miast Indii. Musimy jednak znaleźć jeszcze odpowiednią lokalizację lub partnera", powiedział Guy Hutchinson, wiceprezes ds. operacyjnych na Indie, w Hilton Worldwide.

Aktualnie na całym świecie funkcjonuje 15 hoteli marki Waldorf Astoria, a 20 kolejnych znajduje się w cyklu inwestycyjnym.

W grudniu 2011, podmioty podległe Hilton Worldwide sprzedały całość (26 %) swoich udziałów w spółce joint venture Hilton-DLF - DLF Hotels & Hospitality Ltd., na rzecz DLF Hotel Holdings Limited (DLF). Ruch ten był częścią strategii DLF zakładającej  wyjście z biznesów pobocznych.

Hilton otworzy w tym roku pięć swoich hoteli w Indiach. Firma nawiązała już więzi gospodarcze z firmami z rynku nieruchomości, w tym z Embassy Group, Prestige Developers, Albany & Muthoot Hotels oraz z firmami budowlanymi, Mantri Developers i Panchshil Hotels. Firma hotelowa jest operatorem marek hotelowych reprezentujących hotele od klasy średniej po obiekty najwyższej jakości, w tym takie, jak: Conrad, Hilton, Double Tree, Hilton Garden Inn i Hampton by Hilton. ##

Hilton Worldwide jest drugą co do wielkości światową firmą hotelarską na świecie, ustępując tylko Intercontinental Hotels Group, dysponując portfelem 10 marek działających w 3900 hotelach.

W Indiach, firma ma zamiar zaangażować swoje marki średniej klasy - Hampton i Hilton Garden Inn, zważywszy na niedostatek podaży w tym segmencie. Firma bardzo mocno liczy również na napędzanie popytu w swoich hotelach poprzez program lojalnościowy i globalną sieci dystrybucji. "Są to atuty, które dają nam przewagę nad konkurencją, szczególnie w czasach spowolnienia gospodarczego," powiedział Hutchinson.


Źródło: Hilton Worldwide



www.hotelinfo24.pl