Starwood w Polsce robi swoje – mimo spowolnienia gospodarczego

2013-06-18, 17:46:48

Mimo niesprzyjających warunków gospodarczych sieć hotelowa Starwood Hotels & Resorts w Polsce dba o swoje interesy wykonując niezbędne remonty i modernizacje w obiektach przez siebie zarządzanych. Firma poszukuje ponadto inwestorów, dzięki którym możliwe byłyby otwarcia kolejnych obiektów w nowych lokalizacjach – relacjonuje portal Property News.pl

Już w przyszłym miesiącu ruszą prace remontowe sal bankietowych w warszawskim hotelu Sheraton. Planowany koszt remontu to około 500 tysięcy euro. W jego wyniku ulegną zmianie elementy dekoracyjne na ogromnej powierzchni około 2 tysięcy metrów kwadratowych.

- Naszym głównym celem jest obecnie personalizacja oferty i budowanie lojalności naszych klientów. Musimy skoncentrować się na wyróżnianiu marki Sheraton w Polsce - powiedział Gonçalo Duarte Silva, dyrektor generalny Starwood Hotels & Resorts w Polsce. ##

W poczet innych wysiłków inwestycyjnych wpisują się między innymi: otwarcie nowej restauracji InAzia o profilu azjatyckim w hotelu Sheraton w Warszawie; remont centrum fitness w hotelu Westin Warsaw; nowy Sheraton Club Lounge z widokiem na molo w hotelu Sheraton w Sopocie oraz dodatkowy apartament dla gości zatrzymujących się w hotelu na wydłużony pobyt.

Gonçalo Duarte Silva poinformował również o intensywnych poszukiwaniach inwestorów, przy pomocy których można byłoby otworzyć nowe hotele we Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. W perspektywie znajduje się wprowadzenie na polski rynek marek Aloft i Four Points by Sheraton.


Źródło: Property News.pl – 17.06.2013



www.hotelinfo24.pl