Polish Prestige Hotels & Resorts stawia na social media

2013-06-22, 21:45:45

Wykorzystanie Internetu do komunikacji marketingowej z roku na rok staje się coraz istotniejsze. Zdaje się o tym wiedzieć Zarząd Fundacji Polish Prestige Hotels, koordynującej program marketingowy Polish Prestige Hotels & Resorts, który właśnie zatwierdził strategię marketingową, opierającą się głównie na działaniach internetowych.

Stawiamy na social media. Ludzie dużo czasu spędzają w serwisach społecznościowych i komunikacja w tych kanałach jest bardzo prosta, a my chcemy wiedzieć, co interesuje naszych Gości, co cenią oni w naszych hotelach, a co możemy poprawić, aby jeszcze lepiej spełniać ich oczekiwania” – mówi Monika Trojan, Specjalista ds. Marketingu z biura Fundacji Polish Prestige Hotels. ##

Fan Page PPH&R na Facebook’u istnieje od końca 2010 roku, ale w ostatnim czasie widać wyraźne ożywienie, zarówno w jakości publikowanych postów, jak i w reakcjach fanów. W ostatnich dniach założony został także profil na Google+ oraz kanał na YouTube: http://www.youtube.com/user/PolishPrestigeHotels. „W najbliższym czasie założymy również profile na Wikipedii i Pinterest. Wszystko po to, aby naszym Gościom łatwiej było dotrzeć do nas, a nam do nich” – dodaje Monika Trojan.

Wszystkie hotele zrzeszone w Polish Prestige Hotels & Resorts mają swoje profile na platformie Foursquare, która umożliwia wirtualny check-in, czyli zakomunikowanie znajomym o aktualnym miejscu pobytu użytkownika. Oprócz działań w social mediach, planowane są także liczne kampanie promocyjne i akcje, mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki a także dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Źródło: Feniks Media Group - 20.06.2013



www.hotelinfo24.pl