Rewitalizacja firmowej marki Marriotta

2013-06-30, 07:13:47

Marriott International poinformował o nowej kampanii marketingowej, koncentrującej się wokół innowacji swojej firmowej marki, która prezentuje jej nowe logo i nazwę.

Marriott Hotels & Resorts będą teraz sprzedawane klientom jako Marriott Hotels prezentując swoje nowe logo i rozpoczynając wartą 30 milionów dolarów kampanię marketingową o nazwie "Travel Brilliantly", obejmującą przekazy telewizyjne, reklamy cyfrowe i mobilne, wzbogacone treści na platformach społecznościowych i nową stronę internetową travelbrilliantly.com. Strona prezentuje między innymi: sposób elektronicznego meldowania w hotelach Marriotta, pomieszczenia spotkaniowe nowej generacji oraz konkurs projektowania zorganizowany we współpracy ze szkołą projektową Rhode Island School of Design.

Marriott International, z siedzibą w Bethesda, w stanie Maryland, poinformował, że kampania skierowana będzie do klientów biznesowych  generacji X (pokolenia lat ’60, ’70 XX wieku) i generacji Y (pokolenia osób urodzonych po 1980)  i obejmie poza USA, główne rynki europejskie, np. Wielką Brytanię i Niemcy oraz inne części świata, takie jak Chiny, Australię, Indie, Bliski Wschód i Amerykę Łacińską. ##

Nowa kampania będzie prowadzona w internetowych magazynach informacyjnych, biznesowych i lajfstajlowych, takich jak Fast Company, Mashable i Wired, oraz kluczowych platformach mobilnych, poczynając od czerwca 2013. Spoty telewizyjne prezentujące ogłoszenia kampanijne rozpoczną się we wrześniu. Elementy reprezentujące 30 punktów bezpośredniego kontaktu z marką, w tym karty kluczowe, markowe barwy, zawieszki "nie przeszkadzać", wewnętrzne informatory – będą posiadały nową wizualizację kojarzącą się z marką Marriott Hotels.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl