Sukces konferencji Profit Hotel 2007

2007-06-21, 16:28:29

Jeszcze 5 tys. hoteli może być śmiało wybudowanych w Polsce, warto stawiać na niewielkie, niezbyt kapitałochłonne obiekty, prognozy co do Euro 2012 są zbyt optymistyczne i warto pomyśleć o wykreowaniu nowej, polskiej marki hoteli na mistrzostwa – to niektóre z opinii, jakie można było usłyszeć na konferencji Profit Hotel 2007, która odbyła się 20 czerwca w hotelu Kyriad Prestige w Warszawie.

Organizatorem spotkania była firma BROG Media Biznesu, wydawca pism branżowych, w tym Świata Hoteli, Nowości Gastronomicznych i portalu Horecanet. W spotkaniu wzięło udział blisko dwudziestu specjalistów rynku hotelarskiego, którzy wystąpili w roli prelegentów i panelistów.

Wśród uczestników konferencji, byli prezesi zarządów takich firm jak: Impel SA, Grupy TONAGRO, Orco Property Group, Port Hotel sp. z o.o., PUHiT Sp. z o.o., Galerii Portius, Sanitec Koło, Profit Development, Tatry Polskie SA, czy firmy Budizol SA.

Spotkanie było poświęcone najnowszym konceptom hotelarskim i pomysłom na budowę hoteli. Prelegenci - specjaliści z rynku hotelarskiego z Polski i z zagranicy - przekazali również uczestnikom wiedzę na temat kreacji niepowtarzalnej oferty usług w istniejących hotelach i poradzili, w jaki sposób przyciągnąć gości do obiektu. Pomysł na sukces zdradzili m.in. przedstawiciele Ostródzkiego Przedsiębiorstwa Budowlanego, inwestora sieci condo hoteli w Polsce, czy przedstawiciele firmy Comfort Express, która zapowiedziała ekspansję na rynku hoteli modułowych.

Duże znaczenie w sukcesie hotelu ma współpraca z władzami miast i lokalną branża - o tym jak ją wypracować i prowadzić opowiedział Ireneusz Brzeziński, przedstawiciel Urzędu Miasta w Żarach, w którym powstał pomysł budowy ekskluzywnego obiektu hotelowo-rozrywkowego.

W związku z dynamicznym rozwojem systemów franczyzowych na świecie, postanowiliśmy stworzyć specjalny blok poświęcony franczyzie w hotelarstwie. Uczestnicy Profit Hotel 2007 mogli zapoznać się z ofertą hotelarskich sieci franczyzowych i sprawdzić czy to się opłaca. Opowiedzieli o niej m.in. twórcy nowej sieci hotelarskiej - Chabry - przedstawiciele Polskiej Izby Hotelarskiej.

Profit Hotel 2007 to nie tylko pomysły na inwestycje, ale również platforma wymiany doświadczeń, jeśli chodzi o codzienną pracę i problemy istniejących hoteli. Prelegenci mówili o odpowiednim wyposażeniu, strategii internetowej, czy szkoleniu personelu.
W związku z Euro 2012, postanowiliśmy zorganizować panel dyskusyjny pod tytułem: Hotel na Euro 2012 - w co inwestować, by sprostać wydarzeniom związanym z mistrzostwami. 


Źródło: serwis Horecanet – 21.06.2007 r.



www.hotelinfo24.pl