Accor z nową wizją hoteli Mercure

2013-07-07, 09:22:03

Accor zaprezentował w środę (26.06.2013) nową wizję Mercure swojej średniej klasy marki dysponującej ponad 700 hotelami na całym świecie.

Mercure dokonuje zmiany pozycjonowania marki poprzez skoncentrowanie na czterech kluczowych strategiach, obejmujących:

- Przyspieszony rozwój, głównie poprzez franchising, którego celem jest osiągnięcie liczby 1000 hoteli w ciągu najbliższych pięciu lat
- Globalną gwarancję jakości usług
- Zmodernizowane podejście do gościa i jego doświadczenia
- Nową tożsamość wizualną

"Marka Mercure jest istotną marką dla rozwoju grupy, napędzanego poprzez franczyzę i zarządzanie hotelami. Mercure otwiera nowy rozdział w swojej historii," powiedział Yann Caillère, dyrektor generalny firmy Accor. ##

Marka otwiera średnio jeden hotel na tydzień, dodając 15.000 nowych pokoi w okresie 2011 i 2012 roku. Sam Mercure to 21% pokoi otwartych przez Accor w 2012 roku

Rozwój sieci osiągany jest głównie poprzez konwersję istniejących hoteli oraz przez skupienie się na kluczowych rynkach, w tym Francji (232 hoteli), Niemiec (112 hoteli) i Wielkiej Brytanii (73 hoteli), rozwijając się również w Brazylii (64 hotele) i Australii (63 hotele) oraz rozszerzając się każdego roku na nowe kraje. W 2012, Mercure założyła swoje przyczółki w Rosji i Korei Południowej, natomiast w tym roku marka uruchomi swoje pierwsze placówki w Turcji i Szwecji. Mercure planuje otworzyć w 2013 roku, 53 nowe obiekty


Źródło: Accor Group



www.hotelinfo24.pl