Polskie hotele wzbogacają ofertę o usługi medyczne

2013-07-11, 18:39:52

Usługi spa i wellness stały się już tradycyjną, klasyczną ofertą proponowaną w średniej i wysokiej klasy hotelach w Polsce. Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów hotele zaczynają oferować także usługi medyczne i nie narzekają na brak zainteresowania – informuje portal Gazeta.pl za Pulsem Biznesu.pl

Wzrastająca społeczna świadomość korzyści wynikających ze zdrowego stylu życia skutkowała gwałtownym rozwojem hotelowych ośrodków spa i centrów wellness. Klienci hoteli zaczęli zjawiać się tam nie tylko z powodu komfortowego zakwaterowania i warunków gwarantujących odpowiedni wypoczynek, ale także z powodu świadczonych w nich usług spa i wellness. Okazuje się jednak, że i taka oferta nie jest już wystarczająca dla ukierunkowanych zdrowotnie klientów. Dzisiejsi hotelowi goście poszukują coraz częściej obiektów oferujących zabiegi medyczne.

Wyczuwając koniunkturę na usługi zdrowotne, z typowymi obiektami hotelarskim zaczynają również rywalizować ciągle się unowocześniające sanatoria i uzdrowiska. ##

- Unowocześnione uzdrowiska będą chciały przyciągnąć komercyjnych klientów. Pytanie, czy Polacy będą skłonni zapłacić za usługi, które dzisiaj fundują im Narodowy Fundusz Zdrowia, ZUS czy KRUS – zastanawia się Janusz Mitulski, partner w branżowej firmie doradczej Horwath HTL.

Zdaniem eksperta już wkrótce na rynku pojawi się duża liczba nowych lub zmodernizowanych uzdrowisk ukierunkowanych na gości z zagranicy. - Miejmy nadzieję, że niemieckie kasy chorych, które płacą obywatelom za leczenie nad Wisłą, się nie rozmyślą – dodaje Janusz Mitulski.


Źródło: Gazeta.pl za Pulsem Biznesu – 11.07.2013



www.hotelinfo24.pl