Emaar uruchamia nową budżetową markę hotelową

2013-07-14, 15:53:34

Emaar Properties, Dubai, wkracza na arenę segmentu budżetowych hotelowych marek, startując ze swoim nowym produktem o nazwie Dubai Inn. Planując działania we współpracy z Meraas Holding, zamierza stworzyć sieć "tanich eleganckich" hoteli w Dubaju, aby odpowiedzieć na zapotrzebowanie w zakresie krótkoterminowych i tranzytowych pobytów hotelowych.

"Jednym z kluczowych czynników niezbędnych do osiągnięcia turystycznej wizji Dubai Tourism Vision 2020 i podwojenia liczby turystów przybywających co roku do Dubaju, jest konieczność zaoferowania większego wyboru niedrogich hoteli, odwołujących się do upodobań nowej generacji turystów" powiedział Mohamed Alabbar, prezes Emaar Properties.

"Te [tanie hotele] będą również spełniać zapotrzebowanie sektora wystawowego i konferencyjnego, który doświadcza bezprecedensowego rozwoju, stymulowanego statusem Dubaju, jako regionalnego centrum biznesu i bramy do rozszerzonych rynków Bliskiego Wschodu i Północnej Afryki," dodał Alabbar. ##

Alabbar zauważył, że w Dubaju istnieje ogromny potencjał wzrostu w sektorze hoteli ekonomicznych. "Poprzez stworzenie solidnej sieci niedrogich hoteli pod marką Dubai Inn, planujemy przyciągnąć więcej turystów do naszego miasta z szybko rozwijających się rynków w regionie Azji i Pacyfiku, w Afryce, Europie i na Bliskim Wschodzie," powiedział Alabbar.

Hotele Dubai Inn projektowane są w celu zaspokojenia potrzeb sektora wystawowego i konferencyjnego w mieście, a także w związku z planami rozwoju miejskich parków tematycznych. "Parki tematyczne tradycyjnie przyciągają osoby poszukujące doraźnych, krótkotrwałych rozrywek. Tacy zaś goście przyjeżdżają zazwyczaj w grupach rodzinnych, a centralne położenie Dubai Inn, w bliskim sąsiedztwie atrakcji rekreacyjnych, będzie dla nich znakomitą opcją kwaterunkową," powiedział Alabbar.


Źródło: Emaar Properties, Dubai



www.hotelinfo24.pl