Wirtualny Concierge w hotelach Novotel

2013-07-15, 22:54:02

Novotel jest marką, która wyznacza trendy w hotelarskim wzornictwie i innowacjach. Oferując kolejne rozwiązanie potwierdza, że jest w tym względzie wzorem do naśladowania.  Tym razem na gości hoteli Novotel czeka wirtualny concierge, który  został uruchomiony w czerwcu tego roku.

Usługa stopniowo wdrażana jest w 100 obiektach Novotel zanim zostanie wprowadzona w całej sieci. Wirtualny concierge dostępny jest na ekranach w lobby. Goście mogą używać go do przeglądania informacji na temat marki i hoteli. Mogą również uzyskać  adresy  ciekawych miejsc w pobliżu hotelu (restauracje, muzea, itp.), praktyczne informacje dotyczące prognozy pogody czy lotu, a także szereg innych innowacyjnych usług, w tym wysyłania wirtualnych pocztówek.##

We wrześniu br. marka Novotel planuje wprowadzić usługę wirtualnego concierge jako aplikację mobilną. Goście będą mogli ściągnąć ją za darmo na swoje urządzenia z systemami Android i iOS Apple. Pozwoli im to na korzystanie z usługi na terenie całego w hotelu.

Źródło: Public Dialog - 15.07.2013


www.hotelinfo24.pl