Więcej własnych marek Makro na potrzeby branży HoReCa

2013-07-30, 17:40:25

Firma Makro Cash & Carry powiększa asortyment własnych produktów, które przeznaczone są dla odbiorców z grupy HoReCa. Obecnie asortyment ten gromadzi już około 2000 produktów i systematyczne rośnie – pisze Portal Spożywczy.pl

- Rynek branży Horeca ma duży potencjał rozwoju, dlatego marki własne dedykowane gastronomii przeżywają obecnie rozkwit. Ich oferta w Makro gwarantuje klientom Horeca możliwości obniżenia kosztów prowadzenia biznesu gastronomicznego i podniesienia jakości oferty - mówi Robert Taylor, Dyrektor Pionu Handlowego Makro Cash & Carry.

Asortyment produktów Makro obejmuje między innymi takie marki, jak Horeca Select, Aro, H-line czy Rioba. ##

Dużą grupę produktów zarówno spożywczych, jak i przemysłowych, zorientowanych na potrzeby restauracji, pizzerii, hoteli, cateringu, czy kantyn, reprezentuje marka Horeca Select. Sygnowanych nią jest już ponad 1000 produktów.


Źródło: Portal Spożywczy.pl – 29.07.2013



www.hotelinfo24.pl