Jin Jiang uruchomiła nową średniej klasy markę – Metropolo

2013-08-11, 12:20:15

Chiński gigant hotelowy z siedzibą w Szanghaju, Jin Jiang International Hotel Group, podejmuje intensywne działania w segmencie średniej klasy hoteli wprowadzając na rynek nową markę o nazwie Metropolo.

Wiceprezes Jinjiang Metropolo Hotel Management Co., Christopher Sheldon powiedział, że pierwszy hotel zostanie otwarty jeszcze w tym roku. Jednocześnie trwają prace nad innymi 28 hotelami, które mają być gotowe na rok 2014.

Obiekty nowej marki wystartują na bazie niedawno nabytych przez Jin Jiang, dwudziestu jeden chińskich obiektów Smart Hotels za 115 milionów dolarów od Tianjin Huasheng Tourism Equity Investment Partners i China Wallink Holding. ##

W ciągu najbliższych trzech lat, Jin Jiang zamierza poszerzyć portfolio Metropolo do 100 hoteli znajdujących się w kluczowych miastach pierwszej wielkości i stolicach poszczególnych prowincji.

"Naszym zdaniem segmenty hoteli pięciogwiazdkowych i hoteli ekonomicznych są już dostatecznie nasycone," powiedział Christopher Sheldon. "Segmentem, który daje nam największe możliwości rozwojowe, jest segment hoteli klasy średniej".


Źródło: Jin Jiang International



www.hotelinfo24.pl