Promocja województwa lubelskiego z opóznieniem

2013-08-12, 18:30:30

Pakiet reklamowy województwa lubelskiego miał być gotowy pod koniec czerwca, ale przetarg na jego realizację rozstrzygnięty został dopiero teraz, w związku z czym spot reklamowy i billboardy gotowe będą już po wakacjach – poinformował Dziennik Wschodni.pl

Komisja przetargowa Urzędu Marszałkowskiego rozstrzygnęła przetarg na produkcję materiałów reklamowych promujących województwo lubelskie dopiero w czwartek 8 sierpnia. Wybrano firmę San Markos z Warszawy, która zwyciężyła wśród 13 oferentów zainteresowanych zleceniem.

45-sekundowy film reklamowy zachwalający walory turystyczne województwa, jak również możliwości rozwijającej się w regionie gospodarki oraz reklamowe bilbboardy sfinansowane zostaną w ramach dofinansowanego z Unii Europejskiej, wartego 24 mln zł, projektu "Marketing gospodarczy województwa lubelskiego”. ##

- Wybrana w przetargu propozycja jest bardzo ciekawa. Spot będzie do wykorzystania w różnych porach roku i nie tylko w telewizji. Może być np. udostępniony firmom jadącym na targi – mówi Artur Habza, zastępca dyrektora Departamentu Promocji i Turystyki w UM. -  Turystyka to potężna gałąź gospodarki województwa lubelskiego, idą za nią pieniądze. Podkreślanie pozytywnego wizerunku naszego województwa wzmacnia także branżę turystyczną.

Z kolei Marek Kozak w ekspertyzie przygotowanej dla ministerstwa rozwoju regionalnego wyjaśnia, że - Turystyka nie jest synonimem rekreacji i wypoczynku na wsi i łonie przyrody. Aby zarabiać na turystyce pieniądze Lublin powinien przyciągać zamożnych turystów drogimi hotelami i atrakcyjna ofertą, np. koncertami czy kulinariami. Pieniądze przynosi też turystyka biznesowa, akademicka, kongresowa.


Źródło: Dziennik Wschodni.pl – 11.08.2013



www.hotelinfo24.pl