Kampania promocyjna Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej

2013-08-18, 12:25:51

„Dolny Śląsk za pół ceny”, to akcja promocyjna przygotowywana przez Dolnośląską Organizację Turystyczną. Organizatorzy liczą na przedłużenie sezonu turystycznego na październik dzięki atrakcyjnej prezentacji oferty turystycznej i zaproponowaniu przystępnych cen na usługi turystyczne – pisze portal Lubin.pl

Kampania „Dolny Śląsk za pół ceny” trwać będzie do końca października, a w ciągu ostatnich trzech dni będzie można wykupić pobyty w dolnośląskich ośrodkach turystycznych, po bardzo atrakcyjnych cenach.

Działania promocyjne obejmą między innymi: ekspozycję podmiotów turystycznych, w tym Polską Grupę Uzdrowisk i jej poszczególne kurorty na fan page’u Facebooka, a także na Twitterze oraz YouTube; śniadania prasowe; mailing przeprowadzony przez redakcję portalu onet.pl, a także wizytę studyjną dziennikarzy ogólnopolskich mediów w wybranych miejscach regionu Dolnego Śląska. ##

Wśród uczestników, którzy już zgłosili akces do akcji znalazły się takie firmy turystyczne, jak: Zamek Czocha, Hotel Tumski, Pałac Pakoszów, Zamek Książ, Ceramika Bolesławiec oraz Muzeum Karkonoskie.

Wśród nich nie mogło też zabraknąć Polskiej Grupy Uzdrowisk, największej sieci ośrodków lecznictwa i turystyki uzdrowiskowej w kraju. Na terenie Dolnego Śląska działa pięć, spośród sześciu kurortów, tworzących Polską Grupę Uzdrowisk. To ogromny potencjał turystyczny, a jednocześnie całoroczna oferta lecznictwa i turystyki, odpowiadająca na potrzeby nawet najbardziej wymagających turystów – mówi Marcin Chmielewski, Prezes Zarządu KGHM Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A., właściciela Polskiej Grupy Uzdrowisk.


Źródło: Lubin.pl – 16.08.2013



www.hotelinfo24.pl