40 dni pełnych niespodzianek na 40 urodziny Mercure!

2013-10-03, 17:32:17

Po kilku miesiącach od prezentacji nowego wizerunku, marka Mercure zaprasza gości do wspólnego świętowania swoich 40. urodzin. Przez 40 dni, od 16 września do 25 października br., ponad 700 hoteli w 51 krajach świętuje  jubileusz. Zachowując podstawowe wartości, jakimi są autentyczność, zaangażowanie oraz promowanie lokalnej kultury, hotele Mercure zaplanowały liczne atrakcje dla swoich gości w tym czasie.

40 urodziny w Polsce
Z okazji 40. urodzin marki hotele Mercure zaplanowały 40 dni pełnych wyjątkowych i uroczystych imprez, a także wydarzeń inspirowanych lokalnymi tradycjami, które z pewnością oczarują gości, zarówno tych młodszych, jak i tych trochę starszych. W Mercure Warszawa Grand urodzinowy wieczór umilał gościom zespół muzyczny Jazz Band, Mercure Zamość Stare Miasto z kolei zaprosił dzieci do udziału w plastycznym konkursie urodzinowym, a Mercure Opole serwuje welcome drinka dla gości, którzy także w tym roku kończą 40 lat. We wszystkich hotelach na gości czekał urodzinowy tort zachęcający do wspólnego świętowania.

Goście podróżujący po Polsce, mogą liczyć jak zawsze na wyjątkową obsługę w każdym z 18 hoteli Mercure w Polsce. Niemniej jednak z okazji urodzin marki przygotowaliśmy liczne promocje i oferty specjalne. Nasi goście mogą nabyć okolicznościowe wino przygotowane specjalnie z okazji urodzin Mercure. Do każdej filiżanki kawy dodajemy ręcznie robione praliny przygotowane w limitowanej edycji urodzinowej o smaku świeżego imbiru z pomarańczą. Śniadania Mercure to na co dzień bogactwo smaków, ale przez te 40 dni na gości będzie czekało specjalne urodzinowe śniadanie - jajecznica z wędzonym łososiem.”- powiedziała Joanna Świerkosz  Wicedyrektor Sprzedaży, Dystrybucji, Marketingu oraz Zarządzania Przychodami na Polskę i Kraje Nadbałtyckie, Orbis Grupa Hotelowa.

40 lat i 40 dni pełnych niespodzianek!
Od Rio do Moskwy, w Europie i na Bliskim Wschodzie, w każdym miejscu hotele Mercure, przygotowują się do uroczystych obchodów urodzin. W każdym kraju na gości czekają inne niespodzianki.

We wszystkich z 232 hotelach Mercure we Francji goście będą mieli okazję skosztować lampki wina Gourmand oraz trzech słodkich lub słonych przekąsek, które zagościły w urodzinowym menu. Podczas świętowania w wielkiej Karcie Win Mercure pojawi się także wino Frank Phélan ze szczepu Saint-Estèphe, wyselekcjonowane przez „Bettane & Desseauve”. Z okazji obchodów hotele Mercure we Francji nie tylko oferują butelkę tego wina w korzystnej cenie 29.90 euro, ale także serię degustacji win opartych właśnie na tym szczepie. W ofercie Mercure Abu Dhabi, pojawiło się specjalne urodzinowe menu, w którym goście znajdą lokalny specjał, jakim jest Camel Blanquette. W Brazylii, wszystkie hotele oferują  zniżkę 40% obowiązującą w okresie trwania obchodów. Na tę okazję został też wydany przewodnik przedstawiający 40 najciekawszych miejsc w Ameryce Łacińskiej, który rozdawany jest gościom, by zachęcić ich do odkrywania najpiękniejszych zakątków tego regionu. Hotele Mercure w Niemczech proponują specjalne menu, składające się m.in. z tradycyjnego niemieckiego piwa i olbrzymiej  kanapki, natomiast w Chinach, przez 40 dni, Mercure Chengdu wszystkim swoim gościom, którzy urodzili się w 1973 roku, proponuje kolację na koszt hotelu. ##

Najważniejsze wydarzenia w historii marki Mercure
1973        Otwarty zostaje pierwszy hotel Mercure
1975        Accor przejmuje hotele Mercure i umieszcza tę sieć w swoim portfolio
1983        Mercure zaczyna ekspansję w Europie, otwiera hotele w Niemczech, Austrii, Belgii i Holandii. Wprowadza kartę win Grands Vins Mercure
1989        W Brukseli zostaje otwarty 100. hotel Mercure, co stanowi potwierdzenie siły marki
1993        Sieć ma już ponad 200 hoteli w 15 krajach Europy
1993        Otwarcie pierwszego hotelu Mercure w Polsce – Mercure Warszawa F. Chopin
1994        Ekspansja na inne rejony świata: otwarte zostają hotele na Bliskim Wschodzie, w południowo - wschodniej Azji i w Australii
2003        Mercure otwiera hotele w takich krajach jak Szwajcaria, Japonia, Katar. Sieć Mercure liczy ponad 700 hoteli w 47 krajach
2008        Mercure zmienia kierunek rozwoju i potwierdza pozycję wśród średniej klasy hoteli, wzmacniając swoją rangę jako jednego z największych graczy na rynku
2009        Mercure otwiera pierwszy hotel w Indiach, w Bangalore
2010        Sieć Mercure jest obecna w 50 krajach. Zostaje otwarty pierwszy hotel na Słowacji, w Bratysławie
2013        Sieć Mercure w Polsce liczy 18 obiektów

Mercure w skrócie
Nazwa            Mercure
Opis               Wiodąca marka Accora w segmencie klasy średniej
Liczba hoteli   746 w 51 krajach
Data powstania     1973
Wartości        Autentyczność,  Ciekawość, Zaangażowanie
Cechy wyróżniające    Gwarancja autentyczności i wysokiej jakości
Nowości         Zapraszamy gości na całym świecie do wspólnego świętowania naszych 40 urodzin, dając kolejną szansę na poznanie i odkrycie nas na nowo!

***
Mercure to średniej klasy, niestandardowa marka należąca do Accor, wiodącego na świecie operatora hotelowego dysponującego 3 500 hotelami, zatrudniającego 160 000 pracowników w 92 krajach. Hotele Mercure są unikalne, zakorzenione w lokalnych społecznościach, spełniają wspólne normy jakości i są prowadzone przez hotelarzy pasjonatów. Bez względu na to, czy znajdują się w głównych ośrodkach miejskich, nad morzem, czy w górskich resortach oferują autentyczne doświadczenie dla osób podróżujących zarówno biznesowo jak również turystycznie. Sieć Mercure składa się z 746 hoteli zlokalizowanych w 51 krajach na całym świecie, stanowiąc rzeczywistą alternatywę dla hoteli standardowych i niezależnych, ze względu na dodatkowe korzyści wynikające z silnej międzynarodowej marki, wysokiego poziomu fachowej wiedzy i platform cyfrowych.


Źródło: Public Dialog.pl – 03.10.2013



www.hotelinfo24.pl