Najnowsze wiadomości z Accor-u strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

2013-10-09, 18:32:14

Accor we współpracy z firmą Salesforce.com wdrożył nowe narzędzie B2B

Grupa Accor, postanowiła zwiększyć efektywność sprzedaży swoich usług B2B i wspólnie
z Salesforce.com stworzyła narzędzie ANAIS (Accor New Application for Integrated Sales). To nowa aplikacja do zintegrowanej sprzedaży. Narzędzie jest używane przez 700 sprzedawców grupy Accor na całym świecie i zapewnia im podejście 360 stopni do klientów strategicznych, dając równocześnie szybsze i lepsze zrozumienie ich potrzeb. ANAIS centralizuje dane na 320.000 rachunkach firm - klientów, w tym umowy z przeszłości i obecne, monitoruje praktyki biznesowe stosowane przed, w trakcie i po ich pobycie w danym hotelu. ANAIS jest zbiorem kilku aplikacji zawierających m.in. bazy danych, raporty, umowy.
 
ANAIS łączy siły sprzedaży  34. biur należących do grupy Accor na całym świecie. Zachęca do bliższej współpracy działy sprzedaży, oferując funkcje czatu, możliwość przedyskutowania sytuacji klienta i jego dokumentów. Promuje nie tylko wymianę najlepszych praktyk i optymalizuje czas potrzebny na wykonanie konkretnych działań.

Badanie IPOS dla marki Pullman – „Trendy wśród międzynarodowych podróżnych”

Pullman, ekskluzywna marka hoteli grupy Accor, wraz z instytutem Ipsos przedstawiła wyniki swoich najnowszych badań. Ankietę przeprowadzono wśród ponad 2 200 osób z całego świata.

Badanie wskazuje i określa jak nowe technologie i ich szybki postęp, wpływają bezpośrednio na codzienne życie ludzi. Wyniki ankiet wskazują na fakt zacierania się granic między sferą pracy oraz życia prywatnego. Główne wnioski z badań pokazują, że:
•    82% respondentów posiada przenośny profesjonalny sprzęt (smartfon lub laptop), który pozwala im czuć się swobodnie.
•    83% brazylijskich i 92% chińskich respondentów uważa, że nowe technologie ułatwiają im rozwój zawodowy. 56% Francuzów i 53% Niemców uważa tak samo.
•    Dla 89% międzynarodowych podróżnych, urządzenia technologiczne (laptopy, smartfony) są przede wszystkim sposobem, aby pozostać w kontakcie z najbliższymi.
•    29% amerykańskich respondentów używa nowych technologii do robienia zakupów online.
•    69% badanych organizuje wakacje i weekendy jeszcze w godzinach pracy.
•    43% spośród 2200 osób przyznaje, że pracuje jeszcze przed udaniem się do pracy. ##

Rekrutacja 2.0 - Accor wzmacnia strategię rekrutacji online dzięki Pinterest

Accor zwiększa swój potencjał w obszarze rekrutacji online dzięki założeniu oficjalnego kanału na portalu społecznościowym Pinterest. Grupa chce w ten sposób odpowiadać na zapotrzebowania w zakresie nowoczesnych form komunikacji z kandydatami z całego świata poszukującymi pracy. Grupa otworzyła swój oficjalny profil, który można znaleźć pod adresem: http://pinterest.com/accorjobs.
Za pośrednictwem profilu Accor chce przedstawiać i przybliżać wszystkim zainteresowanym m.in. swoje hotele, a także pracowników i ich codzienne obowiązki. Użytkownicy portalu mogą “like-ować” zdjęcia, aplikować na stanowiska i “przepinać” interesujące ich treści do swoich profili. Z Pinterestu na całym świecie korzysta już ponad 70 milinów Internautów.  Accor jest obecny we wszystkich kluczowych kanałach online, używanych przez osoby poszukujące pracy w hotelarstwie.

***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 000 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują  jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 500 hotelami z  440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget,  hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.


Źródło: Public Dialog.pl – 08.10.2013
 


www.hotelinfo24.pl