Badanie internetowe wskazuje hałas, jako przyczynę najczęstszych hotelowych skarg

2013-10-13, 12:15:54

Hałas jest najczęstszym powodem skarg klientów przebywających w hotelach, we wszystkich 20, z wyjątkiem jednego, miast na całym świecie objętych badaniem. Analiza dokonana przez specjalistyczny internetowy portal ReviewPro badający reputację hoteli, oparta na opiniach gości dotyczących 5683 hoteli wykazała, że na hałas, jako najbardziej negatywną uciążliwość wskazywano najczęściej, z wyjątkiem jednego miasta – Kapsztadu.

Drugim największym źródłem skarg były hotelowe windy, a następne na liście negatywnych skojarzeń znalazły się nieprzyjemne zapachy i problemy z systemami klimatyzacyjnymi i grzewczymi.

Spośród zjawisk pozytywnych we wszystkich 20 miastach w pierwszej piątce znalazły się  „nowoczesność” (20), wyprzedzająca „lokalizację” (17) oraz "szybkość obsługi" (13). Jak wynika z analizy klienci trzy razy częściej chwalą hotelową obsługę od gwarantowanych przez hotel widoków.

Wyniki badań oparto na analizie 2.532.461 opinii klientów dotyczących 5683 hoteli znajdujących się w Atenach, Bangkoku, Barcelonie, Berlinie, Brukseli, Kapsztadzie, Dublinie, Stambule, Londynie, Lyonie, Madrycie, Melbourne, Mexico City, Mediolanie, Moskwie, New Delhi, Paryżu, Rzymie, Petersburgu i Sydney. ##

Badania zidentyfikowały również miasta z hotelami dysponującymi najlepszymi średnimi stawkami podanymi przez internetowy wskaźnik Global Index Review oceniający reputację hoteli, który wylicza średni wynik uzyskany przez hotel lub sieć hotelową w dowolnym okresie czasu. Biorąc pod uwagę wyniki z ubiegłego roku, Kapsztad znajduje się na szczycie rankingów ze średnim GRI wynoszącym 86%. W czołówce znalazły się także Melbourne, Sydney i Petersburg. Londyn, Rzym, New Delhi, Bruksela i Paryż znajdują się w dolnej części tej klasyfikacji.

Miastem z największą liczbą opinii hotelowych wśród 20 lokalizacji poddanych analizie jest Sydney z 838 opiniami przypadającymi na hotel, a najniższy współczynnik opinii ma New Delhi - tylko 125 opinii na hotel.


www.hotelinfo24.pl