Marriott International wprowadza do Azji markę Fairfield

2013-10-13, 12:46:19

Marriott International rozszerza swoją markową ofertę w Azji wraz z otwarciem pierwszego hotelu Fairfield by Marriott w Bangalore, w Indiach.

Znana z ustabilizowanej pozycji lidera w segmencie średniej klasy hoteli, marka oferuje gościom przyjemny pobyt w dobrze zaprojektowanych pokojach oraz solidną obsługę, po wyjątkowych cenach. Uważany za lokomotywę rozwoju i ekspansji firmy w Azji, dysponujący 12 podpisanymi umowami na  hotele w Indiach i dodatkowe obiekty w Nepalu i Indonezji, Fairfield stanowi doskonałą okazję dla Marriott International do przeniesienia się do nowych lokalizacji i rynków.

Marriott International oferuje na całym świecie prawie 20 hotelowych marek, z których osiem działa w regionie Azji i Pacyfiku. Dodanie marki Fairfield w tym obszarze zwiększa zdolność firmy do spełnienia wzrastających wymagań międzynarodowej klienteli segmentu średniej klasy hoteli. ##

Posiadający ponad 715 obiektów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Meksyku, a obecnie również w Indiach, Fairfield jest zaprojektowany tak, aby spełniać wymagania turystów zarówno biznesowych, jak i wypoczynkowych i uczynić z podróży przyjemne i nieskomplikowane doświadczenie.

Fairfield Bengaluru Rajajinager położony w południowych Indiach oferuje 148 pokoi i całodzienną restaurację Kava, serwującą autentyczne dania kuchni indyjskiej z opcjonalnym menu zawierającym potrawy kuchni międzynarodowej, zarówno w formie bufetu, jak i a la carte. Ponadto w hotelu znajduje się funkcjonalne lobby z barem i całodobowy sklep z napojami i przekąskami, przestrzenne zaplecze bankietowo-spotkaniowe wyposażone w nowoczesną technologię, w pełni wyposażone centrum biznesowe, a także centrum fitness i basen na dachu.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl