Nowe osoby w National Sales Team w Grupie Hotelowej Orbis

2013-10-20, 13:27:40

Dwie nowe osoby dołączyły do National Sales Team w Grupie Hotelowej Orbis.  Paweł Mroziak objął stanowisko Kierownika Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów, natomiast Paulina Kalinowska- Key Account Manager MICE.

Paulina Kalinowska swoje pierwsze doświadczenia w branży hotelarskiej zdobywała od 2005 roku. Przez całą swoją dotychczasową karierę w dziale sprzedaży była związana z hotelem Novotel Warszawa Centrum, do którego dołączyła w 2007 r. w charakterze asystenta dla klientów Leisure. Od kwietnia 2008 r. pracowała, jako MICE Sales Coordinator, aby po 3 latach awansować na stanowisko Sales Manager MICE & Leisure. W tym czasie do jej obowiązków należało m.in.: analiza rynku, utrzymanie wszystkich strategii sprzedaży, zarządzanie i motywacja zespołu. Pracując w Novotel Warszawa Centrum Paulina przeszła szkolenia: Meeting@Novotel, Novotel Services Attitudes, ITINERAIRES oraz Revenue Management (RM Visa). Paulina jest absolwentką Wyższej Szkoły Ekonomicznej na kierunku Hotelarstwo.

Paweł Mroziak z początkiem lipca dołączył do National Sales Team w Grupie Hotelowej Orbis na stanowisku Kierownika Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów. Swoją karierę w branży hotelarskiej rozpoczął w hotelu Hilton Warsaw, gdzie brał udział w programie managerskim, w trakcie, którego zdobył doświadczenie w większości działów sprzedażowych i operacyjnych hotelu.  Przez ostatnie trzy lata pracował w sieci Starwood Hotels and Resorts, jako Specjalista ds. Sprzedaży warszawskich hoteli: Sheraton i Westin. Paweł związany jest z branżą turystyczną od liceum. Zdobył uprawnienia przewodnika turystycznego po Łodzi i Województwie Łódzkim. Rozwój swoich zainteresowań kontynuował w czasie studiów na Uniwersytecie Łódzkim na kierunku Geografii Turyzmu i Hotelarstwa. ##

***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 000 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują  jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

 Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 500 hotelami z  440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget, hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.


Źródło: Public Dialog.pl – 18.10.2013



www.hotelinfo24.pl