Najnowsze wiadomości z Accor-u – partnera strategicznego Grupy Hotelowej Orbis

2013-10-23, 17:12:00

Pullman Brussels Midi - kosmopolityczny hotel w centrum Europy

Pullman międzynarodowa ekskluzywna marka należąca do Accor ogłosiła otwarcie 80. hotelu, Pullman Brussels Midi. Obiekt ma zaskakującą lokalizację ponieważ znajduje się na stacji kolejowej The Gare du Midi w Belgii. Jest ona położona w samym „sercu Europy”, mogą z niej korzystać podróżni pociągów Eurostar, Thalys czy TGV.

Designer Jean-Philippe Nuel powrócił w swoim projekcie do koncepcji z XIX wieku, kiedy ekskluzywne hotele znajdowały się wewnątrz stacji kolejowych. Pullman Brussels Midi proponuje gościom usługi na najwyższym poziomie m.in.: pakiet Welcomer, szybkie łącze, Wi-Fi w całym hotelu, Personal Media Quadriga NetworkTM dla aplikacji mobilnych, możliwość zorganizowania imprez biznesowych w ramach programu Pullman Co, czy bogato zaopatrzoną winotekę Pullman.

Pullman Brussels Midi oferuje 237 stylowych i komfortowych pokoi wyposażonych w nowoczesne urządzenia niezbędne do pracy i wypoczynku. Goście znajdą szeroki wybór bezpłatnych napojów w mini-barze oraz zestaw powitalnych herbat Dammam Frères. W pokojach Superior i Deluxe dodatkowo zainstalowano ekspres do kawy Nespresso®.

Metamorfoza hotelu Pullman Paris Bercy

W hotelu Pullman Paris Bercy zakończyła się trwająca 6 miesięcy modernizacja. Renowację pokoi powierzono firmie JOI Design, natomiast nowe powierzchnie ogólnodostępne i restauracja są dziełem studia Designsquared. Hotel położony jest kilka minut od centrum Paryża, w pobliżu dwóch dworców kolejowych Gare de Lyon i Gare d’Austerlitz, zapewniając gościom łatwy i szybki dostęp do najważniejszych miejsc w stolicy Francji.

Pullman Paris Bercy oferuje łącznie 396 przestronnych pokoi i apartamentów, podzielonych na cztery kategorie: Superior i Deluxe, Junior Suites oraz Duplex. Dzięki zastosowaniu dużych szyb, goście mogą podziwiać przepiękną panoramę Paryża. ##

Grupa Accor podsumowuje III kwartał

Accor osiągnął 3,8%  wzrost przychodów w trzecim kwartale tego roku. Na osiągnięcie dobrego wyniku miały wpływ przede wszystkim dwa czynniki: bardzo udany sezon letni oraz miesiąc wrzesień, w którym Grupa utrzymała stały popyt na swoje usługi na kluczowych rynkach. Grupa odnotowała wzrost przychodów z tytułu podpisanych umów o zarządzanie i franczyzę o 18,2%, co potwierdza skuteczność konsekwentnie realizowanej strategii asset-light.

Grupa spodziewa się, że podobne wyniki będą również w IV kwartale. Accor potwierdza całoroczny cel jakim jest EBIT na poziomie 510-530 mln euro.

***
Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 000 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują  jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

 Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, jest obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 500 hotelami z  440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget,  hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.


Źródło: Public Dialog.pl – 22.10.2013


www.hotelinfo24.pl