VII edycja Konkursu Jakości Usług PPH&R zakończona!

2013-10-29, 16:56:12

Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts w tym roku po raz kolejny zostały poddane kontroli jakości świadczonych usług. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość – Hotel.

Ocenie podlegały różnorodne aspekty, związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących, głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe. W dniu 25 października 2013 r. prezes Tadeusz Cieślik, w imieniu firmy Vision SecretClient, która przeprowadzała konkurs, podczas zebrania Rady Hoteli podsumował rezultaty konkursu, trwającego od 1 maja do 15 września br. W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH&R, w stosunku do poprzedniej edycji badania, przeprowadzanego w 2011 roku. Wiarygodność tegorocznego pomiaru jakości i w konsekwencji obiektywizm końcowego rankingu hoteli w Konkursie uzasadnia fakt, że lustrację przeprowadzili ci sami kontrolerzy we wszystkich hotelach Grupy. Z ich diagnozy wynika, że powiększyła się ilość obiektów dobrze ocenionych.

Wyniki tegorocznej, VII edycji Konkursu Jakości Usług PPH&R, przedstawiają się następująco: ##

W kategorii podstawowej:
I miejsce z maksymalną ilością zdobytych punktów
Hotel Branicki w Białymstoku

II miejsce ex aequo
Hotel Akwawit w Lesznie
Hotel Amadeus w Krakowie
Hotel Bartan w Gdańsku
Hotel Vivaldi w Poznaniu
Hotel Warszawa w Augustowie


III miejsce
Hotel Klimczok w Szczyrku

W kategorii dodatkowej:
I miejsce ex aequo
Hotel Akwawit w Lesznie
Hotel Anders w Starych Jabłonkach
Hotel Unitral w Mielnie


Statuetkę Perła Hoteli PPH dla najlepszego hotelu oraz dyplomy dla laureatów wręczyła Pani Minister Katarzyna Sobierajska, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.

Polish Prestige Hotels & Resorts to fundacja, zrzeszająca kilkadziesiąt hoteli i obiektów hotelowych z całej Polski. Przynależność do grupy PPH&R to gwarancja wysokiego standardu, bogactwa wyposażenia, wyjątkowej atmosfery oraz najwyższej jakości świadczonych usług. Wyjątkowa dbałość o każdego klienta wyrażona jest w credo Fundacji: "Przyjedziesz... polubisz... powrócisz...".


Źródło: Feniks Media.pl – 29.10.2013



www.hotelinfo24.pl