Courtyard by Marriott służy gościom już od trzydziestu lat

2013-11-03, 10:07:34

Druga pod względem opłacalności marka łańcucha hotelowego Marriott International wznosi dziś sztandar zwycięstwa z okazji obchodów 30-lecia działalności, którą rozpoczęła jako pionier wyższego szczebla średniej klasy segmentu w przemyśle hotelowym.

Uruchomiona w 1983 roku, marka przełomu, zaprezentowała unikalny produkt hotelowy przeznaczony dla osób podróżujących służbowo, w oparciu o koncepcję gwarantowanej wysokiej jakości zakwaterowania i świadczenia obsługi w przyjemnej atmosferze, po umiarkowanych cenach. Od tego czasu Courtyard stał się marką globalną, dysponując obecnie prawie tysiącem obiektów w 38 krajach, co czyni go największą marką Marriott International pod względem ilości prowadzonych hoteli (dwunastą na świecie).

Po otwarciu w 1989 roku pierwszego hotelu na rynku międzynarodowym, usytuowanego w Londynie, pozostałe kamienie milowe w rozwoju marki obejmują takie wydarzenia jak: osiągnięcie poziomu 10.000 pokoi poza USA, co nastąpiło w 2005 roku wraz z otwarciem 218-pokojowego hotelu w Moskwie, pierwszego zresztą w Rosji; otwarcie w 2009 r., hotelu w Szanghaju, który był osiemsetnym hotelem w portfelu marki. Obecnie jej flaga powiewa w wielu odległych lokalizacjach, jak np. na Bali, w Bangkoku, Bombaju, Rijadzie. Courtyard świętuje swoje urodziny w trakcie pięciu głównych imprez zorganizowanych w Hongkongu, Doha, Berlinie, Meksyku i Atlancie – siedzibie pierwszego Courtyarda. ##

"Wprowadzenie na rynek marki Courtyard było największym ryzykiem z naszej strony, a jednocześnie naszym największym sukcesem," przekazał w komunikacie Bill Marriott, prezes Marriott International. "Jestem bardzo dumny z tego, co osiągnął Courtyard ale jeszcze bardziej dumny z tego, w jakim kierunku prowadzi on nasz przemysł."


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl