Hotel Warszawianka klientem agencji Seisei Communications

2013-11-17, 12:13:00

Na początku listopada agencja Seisei Communications poszerzyła portfel swoich aktualnych klientów. Tym razem jest to firma z branży turystycznej – Hotel Warszawianka nad Zalewem Zegrzyńskim w Jachrance– pisze portal PR24.pl

Nowym klientem agencji Seisei Communications został w początkach listopada czterogwiazdkowy Warszawianka Hotel Wellness & Spa w Jachrance nad Zalewem Zegrzyńskim pod Warszawą.

Do zadań agencji będzie należało promowanie oferty hotelu w mediach oraz inicjowanie dodatkowych działań, wspierających komunikację. Agencja została wybrana z polecenia. Umowę podpisano na rok. Ze strony agencji za obsługę Hotelu Warszawianka odpowiada Paweł Żebro. ##

Hotel Warszawianka w Jachrance to nie tylko nowoczesny hotel, ale również rozległy kompleks konferencyjny i zapleczem rekreacyjnym, w skład którego wchodzi strefa wellness & spa świadcząca usługi zaprogramowane w indywidualnym programie pielęgnacji ciała i zagwarantowania psychicznej świeżości.

Hotel położony przy trasie Warszawa-Augustów zapewnia szybki dojazd i komunikację z centrum finansowym i biznesowym stolicy. Obiekt zlokalizowany na skraju puszczy mazowieckiej, obsługuje zarówno zorganizowane grupy turystyczne, jak i gości indywidualnych, oferując komfortowe warunki oraz bezpośredni kontakt z przyrodą.


Źródło: PR24.pl – 14.11.2013



www.hotelinfo24.pl