Gdańsk Convention Bureau laureatem nagrody ICCA Best Marketing Award

2013-11-17, 12:15:50

Nagroda ICCA Best Marketing Award przyznawana jest za szczególne osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu. W bieżącym roku główną nagrodę przyznano Gdańskiej Organizacji Turystycznej za koncepcję Gdansk Christmas Baubles zaprezentowaną w 2012 r. na targach turystyki biznesowej EIBTM w Barcelonie – czytamy na stronie Poland Convention Bureau

Światowe stowarzyszenie branży spotkaniowej – International Congress And Convention Association (ICCA) co roku organizuje konkurs ICCA Best Marketing Award (BMA) którego tegorocznym zwycięzcą jest Gdańsk. Każdego roku chętnych do zdobycia jest wiele lokalizacji z całego świata. W tegorocznym finale, oprócz Gdańska, pretendentami do nagrody były projekty: Melbourne Convention Bureau (Australia), Palais des Congres de Montreal (Kanada) i VisitDenmark (Dania).

Gdański projekt polegał na tym, aby zaangażować osoby odwiedzające targi w zbiórkę regionalnych upominków a następnie przekazanie ich dzieciom hiszpańskiej organizacji wspierającej rozwój młodzieży z trudnych środowisk. Zakupione zostały również materiały szkolne, a goście zostali zaproszeni na gdańskie stoisko, gdzie mogli własnoręcznie ozdobić bombkę dla dzieci.

ICCA Best Marketing Award to jak dotąd nasz najważniejszy  sukces promocyjny, dlatego tez jestem bardzo dumna i szczęśliwa” mówi Anna Górska Prezes Zarządu GCB/GOT. „Od kilku widoczna jest efektywna i profesjonalna promocja Polski jako całości oraz poszczególnych miast oraz zintensyfikowanie prac w obszarze turystyki biznesowej. Nagroda na pewno wzmocni nasz pozytywny wizerunek na tym polu” dodaje Anna Górska. ##

To również ogromny sukces całego zespołu, który w realizację projektu i następnie aplikacji konkursowej włożył mnóstwo energii i entuzjazmu. Jak widać, było warto” – mówi Marta Wiśniewska, Koordynator Gdańsk Convention Bureau/GOT.

Nagroda główna oznacza między innymi bezpłatną promocję miasta na łamach magazynu Bedouk oraz na 6 portalach przeznaczonych dla organizatorów spotkań z: Francji, Ameryki, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch oraz Niemiec, reklamę w licznych publikacjach ICCA oraz możliwość korzystania z logo ICCA Winner BMA przez 1 rok.


Źródło: Poland-Convention.pl



www.hotelinfo24.pl