Turystyczna promocja Polski na targach World Travel Market

2013-11-20, 16:38:43

W dniach od 4 do 7 listopada 2013 w Londynie odbyły się Międzynarodowe Targi Turystyczne World Travel Market. Swoje stoisko na targach miała również Polska. Jego motywem przewodnim były mistrzostwa świata mężczyzn w piłce siatkowej, które odbędą się w dniach od 3 do 21 września 2014 r. w 6 miastach Polski – pisze strona Polskiej Organizacji Turystycznej

Polska oferta na targach World Travel Market w Londynie koncentrowała się także wokół tzw. city breaks oraz zainteresowanych  turystyką aktywną, kulinarną oraz wydarzeniami kulturalnymi.

Jako, że jednym z motywów stoiska była turystyka aktywna, to odwiedzający je goście mogli przekonać się o swojej tężyźnie korzystając z urządzenia Speed Cage do pomiaru siły uderzeń, co spotkało się z ogromnym zainteresowaniem zwiedzających. Zabawa ta przyciągnęła nawet reporterów globalnej stacji telewizyjnej CNN, która pokazała ją w swojej specjalnej relacji. ##

Odwiedzający interesowali się przede wszystkim możliwościami aktywnego spędzania czasu, szczególnie w kontekście zbliżającego się sezonu zimowego i opcjach uprawiania sportów zimowych. W kręgu ich zainteresowań pozostawała także tradycyjnie turystyka miejska (i city-breaks w miastach takich, jak Kraków, Warszawa, Gdańsk). Potencjalni klienci pytali także o usługi spa i uzdrowiska. Grupa klientów zainteresowana sportem dowiadywała się o kalendarz imprez sportowych związanych z mistrzostwami świata w siatkówce.


Źródło: POT.gov.pl – 14.11.2013



www.hotelinfo24.pl