Procedury dla room service

2012-04-28, 11:05:51

1. Upewnij się, czy stolik jest prawidłowo nakryty, a zamówienie w pełni zrealizowane, zanim zapukasz do drzwi.
2. Zapukaj do drzwi trzykrotnie i natychmiast przedstaw się „Dzień dobry, Room service”.
3. Kiedy gość otworzy drzwi, przywitaj się z nim stosownie. Zawsze pytaj, czy możesz wejść.
4. Przy wejściu do pokoju spytaj, gdzie ona lub on chcieliby spożyć posiłek.
5. Zaprezentuj zamówienie, i zarekomenduj inne pozycje z menu.
6. Spytaj, czy gość życzy sobie, aby dania pozostały w gorącym pojemniku, jeżeli zamówienie składa się także z sałatek lub aperitifu. Jeżeli tak, zgaś podgrzewacz w pojemniku i wyjaśnij zasadę jego użytkowania. Jeśli gość poprosi o wyjęcie gorącego pojemnika, zrób to, ale ostrożnie. Nigdy nie przenoś gorącego pojemnika nad stolikiem i/lub gościem. Zostaw gościowi serwisowy ręcznik.##
7. W trakcie całej tej procedury ważne jest, aby pracownik room service’u odgadywał życzenia obsługiwanego przez niego gościa. Pozostawaj uprzejmy i przyjazny.
8. Spytaj gościa, czy życzy sobie, aby otworzyć wino i napełnić nim lampki. Spytaj o to samo w przypadku piwa, kawy/herbaty, wody sodowej, itp.
9. Przy wyjściu poproś gościa o telefon w sprawie usunięcia tacy/stolika lub w innej sprawie wymagającej pomocy ze strony room service’u. Podziękuj za skorzystanie z tej usługi.



www.hotelinfo24.pl