Marriott: Mobilna technologia pozwala na ułatwioną procedurę meldunkową

2013-12-15, 06:10:41

Dokonywanie hotelowego meldunku stanie się łatwiejsze niż kiedykolwiek, dzięki imponującej nowej aplikacji meldunkowej Marriotta, która startuje na Bliskim Wschodzie. Pierwszym obiektem stosującym to nowe rozwiązanie jest zlokalizowany na nabrzeżu w Dubaju 4-gwiazdkowy Dubai Marriott Harbour Hotel & Suites, który przyjmuje gości z wykorzystaniem tej technologii od 15 listopada 2013 roku

Wprowadzając zaawansowaną technologię w usługach specjalnych, Dubai Marriott Harbour Hotel & Suites stał się jednym z pierwszych hoteli na świecie, wykorzystujących tę ekskluzywną usługę Marriotta.

Nowa technologia pozwala uczestnikom programu lojalnościowego Marriott Rewards, którzy pobrali aplikację Marriott Mobile, na zameldowanie się w hotelu na dwie godziny przed przyjazdem i otrzymanie automatycznego powiadomienia, kiedy ich pokój będzie gotowy. Personel 4-gwiazdkowego hotelu w Dubaju powitał Ed’a Smith’a, pierwszego gościa korzystającego z tej technologii, wręczając mu klucz do pokoju, przed punktem Mobilnego Meldowania. Przy okazji, pan Smith powitany był także przy wejściu przez dyrektora generalnego hotelu Rajat’a Chatterjee i obdarowany został okolicznościowym prezentem upamiętniającym lokalną kulturę. Kierownik recepcji Shantosh Kumar wręczył Smith’owi oprawioną fotografię zrobioną w momencie jego przybycia do hotelu, podpisaną przez hotelowy personel. ##

Jako hotel znajdujący się w popularnej lokalizacji, Dubai Marriott Harbour Hotel & Suites oferuje stylowe zakwaterowanie na pobyty krótko- i długoterminowe oraz wygodny sposób meldowania, które przyciągają zarówno biznesmenów, jak i turystów wypoczynkowych z całego świata. Oprócz ekskluzywnych apartamentów z jedną, dwiema lub trzema sypialniami, hotel oferuje pomieszczenia spotkaniowe, zaplecze gastronomiczne i usługi cateringowe dla wygody gości.


Źródło: Marriott International



www.hotelinfo24.pl