Poznańscy hotelarze łączą siły

2007-07-29, 12:33:41

Hotelarze Poznania składają się na badania, które mają pokazać, co jest największym atutem naszego miasta. Wcześniej jednak zapytają miejskich przewodników turystycznych, co zagranicznym turystom w Poznaniu się podoba, a na co niemal wcale nie zwracają uwagi.

Hotelarze, restauratorzy, szefowie Starego Browaru chcą zawiązać fundację, która będzie promować Poznań w kraju i za granicą. Ma być ona wzorowana na "Warsaw Destination Alliance", którą cztery lata temu założyło kilkunastu dyrektorów najlepszych hoteli w stolicy. Opodatkowali się i wykupili reklamy. Ich ubiegłoroczną kampanię w BBC obejrzało 9,5 mln Europejczyków! Kampania przyniosła rezultaty, a puste hotele zapełniły się gośćmi. Tak ma być też w Poznaniu. Pierwsze spotkanie w tej sprawie już się odbyło. Kolejne, bardziej konkretne, zaplanowano na 5 września. Pojawi się na nim twórca warszawskiego sukcesu Alex Kloszewski. Dotychczas poznańską inicjatywę poparło kilkanaście osób. - Nie ma się nad czym zastanawiać - zachęca Agata Robinska, rzecznik hotelu Sheraton. - Depczą nam po piętach Łódź i Gdańsk, które chcą się promować w Europie tak, jak zrobiła to stolica.



Źródło: Gazeta Wyborcza Poznań - 26.07.2007 r.


www.hotelinfo24.pl