Otwarto pierwszy w Polsce Winestone Shop

2013-12-26, 11:38:48

W hotelu Mercure Warszawa Centrum w restauracji Winestone został otwarty pierwszy w Polsce Wineshop. To prawdziwa gratka dla miłośników wina. Kameralny sklep jest kontynuacją nowej koncepcji restauracji Winestone w hotelach Mercure. Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, na gości restauracji i klientów sklepu czekają wigilijne promocje.

Pierwszy Wineshop w Polsce został otwarty w Mercure Warszawa Centrum. Sklep z winami to kontynuacja  nowego konceptu restauracyjnego Winestone, który wprowadzono do hoteli marki Mercure w maju br. Projekt charakteryzuje otwarta kuchnia. Czekając na realizację zamówienia, goście mogą przyglądać się pracy kucharza. Oryginalnie zaprojektowane wnętrza sprzyjają spotkaniom i rozmowom w przyjaznej atmosferze.

Wineshop oferuje ponad 70 gatunków wina pochodzących z 8 krajów. Wśród nich są producenci między innymi z Francji, Włoch, Hiszpanii czy Austrii, ale też z Nowego Świata: Nowej Zelandii, Chile, Argentyny i Kalifornii.  Wszystkie wina w kolekcji zostały wybrane przez Pawła Andersa, autora konceptu Winestone w Polsce.

Dla wygody każdego z gości w restauracjach Winestone podzieliliśmy wina na 4 kategorie smakowe: „Świeże i smakowite”, „Lekkie i owocowe”, „Wyważone i eleganckie” oraz „Pełne i aromatyczne”. W tej sposób bez dogłębnej znajomości marek, gatunków i szczepów wszyscy mogą dobrać odpowiednie wino zarówno do potraw, jak i własnych upodobań.” – mówi Paweł Anders.

Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia w ofercie Wineshop klienci sklepu mogą liczyć na wyjątkowe ceny wybranych szczepów. Aromatyczne, pełne wino Chateau La Cardonne Cru Bourgeois Superieur – 2005 będzie idealnym dodatkiem do pieczonej wołowiny. To przykład wina, które doskonale smakuje i jest w przystępnej cenie, ponieważ w świątecznej ofercie butelkę można kupić już w cenie 149 zł zamiast za 229 zł. Dla niezdecydowanych klientów istnieje możliwość sprawdzenia na miejscu jaki szczep najbardziej przypadnie nam do gustu. Codziennie goście hotelu Mercure Warszawa Centrum oraz klienci Winestone mają możliwość degustacji różnych rodzajów win, a następnie zakupu butelki.

W świątecznej ofercie znajdziemy nie tylko doskonałe trunki. W Wineshop dostępne są także znakomite pasztety, oliwki, na miejscu wypiekany chleb na zakwasie z rodzynek czy wykwintne czekolady i pikantne przyprawy, które z pewnością dodadzą wyjątkowego smaku naszym świątecznym potrawom. Sklep Wineshop otwarty jest codziennie od 10.00 do 23.00, więc warto przyjść do niego jeszcze przed Wigilią, jeśli nie mamy pomysłu na prezent. Obdarowany ucieszy się ze świątecznej paczki z Winestone, w której znajdzie butelkę wina w towarzystwie oliwy, czekoladek, pasztetu, herbaty lub kawy najwyższej jakości.
W zależności od zawartości taki prezent można kupić już od 99 zł. ##

***
Mercure, oryginalne doświadczenie gwarantowane przez silną markę
Mercure oferuje osobom podróżującym zarówno służbowo jak i rekreacyjnie atrakcyjną alternatywę w porównaniu do innych sieci hotelowych i hoteli indywidualnych. Mercure jest jedyną marką hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej sieci ponad 732 hotele z gwarancją standardów jakości oraz doświadczeniem różnorodności hoteli Mercure, z których każdy jest inny, zakorzeniony w lokalnej społeczności i zarządzany przez entuzjastycznych hotelarzy. Hotele Mercure położone w centrum miast, nad morzem lub w górach, witają gości w 50 krajach na całym świecie.

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce. Zarządza 60 obiektami w 28 miastach w Polsce i 2 hotelami na Litwie. Oferuje ponad 11 000 pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują  jakość usług o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

Partnerem strategicznym Orbisu jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, obecny w 92 krajach, w których dysponuje ponad 3 500 hotelami z  440 tys. pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles, ibis budget,  hotelF1 gwarantuje zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia ponad 160 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.


Źródło: Public Dialog.pl – 23.12.2013



www.hotelinfo24.pl